1 Eylül 1971
İngiltere-İskoçya, Hogwarts ExpressEliana oturduğu kompartımandaki iki kişiyle tanışmış ve kaynaşmıştı bile. Birisi kız olan kişinin adı Charlotte Dawson'dı. Söylediğine göre kendisinden bir yaş büyük olan ağabeyi Gryffindor'daydı.
"Gryffindor ne?" diye sordu Eliana merakla.
Charlotte şaşırarak "Hogwarts evlerini bilmiyor musun?" diye sordu. Yanındaki çocuğa dönmüştü. Çocuğun adı Liam Jones'tu. "Sen biliyorsun, değil mi?"
Liam başını salladı ve Eliana'ya döndü. "Muggle doğumlu musun?" Bunu kötü bir amaçla sormamıştı, saf meraktı yalnızca.
"Muggle?"
Charlotte karşısındaki sarışının mugglelar arasından çıkıp geldiğini anlamıştı. "Büyü yapamayan insanlara muggle diyoruz biz." dedi. "Muggleların arasından bazen sihir yeteneği olan kişiler çıkıyor, onlara da muggle doğumlu deniyor."
Eliana anlamış bir şekilde başını salladı. "Siz peki? Muggle doğumlu denen şeyden misiniz?"
"Ben melezim." dedi Charlotte.
"Ben de." dedi Liam.
İkisi de büyücülük dünyasına aşinaydı demek, bildikleri şeyleri Eliana'ya öğretseler çok mutlu olurdu çünkü yabancı kalmaktan hoşlanmamıştı. Yeni şeyler keşfetmek güzeldi elbette ama yine de...
"Peki bu Gryffindor ne?"
"Hogwarts'ta dört ev var. Slytherin, Hufflepuff, Ravenclaw, Gryffindor. Seni hangi binaya en uygunsan ona yerleştiriyorlar." dedi Liam. Bal rengi gözleri ve ışıldayan sarı saçlarıyla tatlı bir çocuktu.
"Bunu nasıl belirliyorlar? Öğretmenler mi belirliyor hangi binada olacağını?"
Charlotte başını iki yana salladı. "Babamın dediğine göre bir şapka varmış, o biliyormuş hangi eve ait olduğunu." dedi. "Ben Gryffindor olmak istiyorum! Abim de orada hem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...