Noel zamanı hızlı gelmişti. Eliana evine döndüğü için mutluydu. Evini özlemişti, ailesini özlemişti.
Onları en son görüşünün üzerinden üç hafta geçmişti ve üç haftanın özlemi dolmuştu içine.
"Klaus!" diye bir haykırış yükseldi evin içinde ve Eliana odasında irkildi. "Gel buraya seni rezil!"
Ne olduğuna anlam verememiş bir şekilde odasından çıkıp merdivenlerden aşağıya bakarken Rebekah'ı gördü, ellerini beline koymuştu.
"Ne oluyor?" diye sordu.
"Klaus koridorun ortasında ceset bırakmış!" dedi Rebekah ve Eliana kaşlarını çatarak başını koridora doğru çevirdi, yerde yatan kadın cesedini gördüğünde yüzünü ekşitmişti.
Ne kadar cinayet ve ölü beden görürse görsün hala kendini kötü hissediyor olması insanlığını kaybetmediğinin bir göstergesiydi.
"Onu ben bırakmadım." dedi Klaus mutfaktan elinde şarapla çıkarken. "Kol bırakmıştır, tabağını geride bırakmayı sever."
"Tabak dediğin şey bir insan!" dedi Eliana şaşkınca. Klaus başını kaldırıp ona dönmüş ve omuz silkmişti. Gözlerini devirdi sarışın cadı, ne vurdumduymaz adamdı.
Kol salondan kalkıp koridora çıktı. "Adımı duydum, ne oluyor?" diye sordu.
"Cesedi sen mi bıraktın?" dedi Rebekah ve Kol "Evet." dedi, en azından dürüst davranıyordu. "Akşamki yemek için firmadan gelenlerden birisi çok güzel kokuyordu."
Eliana aklını kaçıracak gibi oldu bunu duyunca. "Akşam James'in ailesi de yemeğe katılacak, amca." dedi. "Çalışanları öldürmeye devam edersen yemeği yetiştiremeyecekler!"
"Bir tanesinin eksikliğini hissetmezler ya." dedi Kol sırıtarak.
İki sarışın kadın birbirine ümitsiz bir şekilde baktıktan sonra Eliana nefes vererek amcalarına döndü. "Akşam uslu durun, James'in ailesi benim için önemli. Vampir yanınızı dizginleyin lütfen."
"Bunun için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsin küçük yıldız." dedi Kol tek gözünü kırparak. "James'i hala sevmiyorum ama."
"Klaus da onu öldürmekle tehdit etmişti zaten en son." dedi Eliana başını iki yana sallayarak. Sevgilisinin kellesi gerçekten de koltuk altındaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...