4 Ekim 1973
İskoçya, HogwartsEliana doğum günlerini severdi.
Bunda babasının her doğum gününde ona bir sürpriz hazırlamasının katkısı da vardı muhakkak. Onu bu günde özel hissettirmek ve olduğundan daha mutlu etmek için elinden gelen her şeyi yapardı.
Bir keresinde ona bir midilli kiralamıştı, Eliana yedi yaşına girecekti o gün. Midilliyi görünce heyecandan aklı uçmuştu küçük kızın.
Hogwarts'a başladığı günden beri o özel kutlamaları yapamıyorlardı. Babası ilk yılında Hogwarts'a gelmişti ve ufak bir pasta kesmişlerdi ancak ikinci yıl gelememişti işleri olduğu için.
İşlerinin ne olduğunu merak bile etmemişti Eliana. Muhtemelen kan ve ölüm barındırıyordu çünkü.
Bu yıl ise arkadaşlarıyla vakit geçirecekti yalnızca. Büyük bir planları yoktu, hatta hiç planları yoktu denebilirdi.
Doğum günlerini büyük olaylarla kutlamaya alışmış Eliana için bu durum biraz üzücüydü.
Quidditch antrenmanları son hızla başlamıştı, Eliana hem antrenmanlara hem derslerine hem de gizli gizli çalıştığı asasız büyülerine aynı anda odaklanmaya çalışıyordu.
"Bence Kara Göl'ün orada takılabiliriz, hava o kadar soğuk da değil." dedi Liam. "Hem doğum gününü kutlamak için güzel bir yer olur."
Eliana başını sallayarak onayladı, olabilirdi.
O gün hafta sonu olduğu için girmeleri gereken dersleri yoktu, bu yüzden rahattılar. Eliana üzerindeki bol açık mavi uzun kolluyla ve altındaki taytla oturuyordu.
Birazdan kendi başına büyü çalışmak için dışarıya çıkacaktı. Kafasını dağıtmaya ihtiyacı vardı ve bunun en basit yolu kendini büyülerine adamaktı.
"Dışarı çıkıyorum ben." dedi arkadaşlarına. Kimse ona nereye veya ben de geliyorum dememişti çünkü hepsi Eliana'nın arada böyle yalnız kalmaktan hoşlandığını biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fiksi Penggemar𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...