"Marcel Gerard." dedi. "Sen kimsin küçük hanım?"
Kendisine sorulan soru karşısında Eliana'nın zihni hızlı çalıştı. Vampirlerin ortasında Mikaelson ailesinin bir üyesi olduğunu ifşa edemeyeceğini çok iyi biliyordu.
Tüm dünyanın Mikaelsonlardan nefret ettiği hesap edilirse bu en akıllıca olan olurdu.
"Eliana." dedi bu yüzden yalnızca. Soyadını söylememişti.
Fakat Marcel "Eliana... Soyadın yok mu senin?" diye sorarak kızı köşeye kıstırmıştı. "New Orleans yerlilerine benzemiyorsun."
Ne cevap vereceğini düşündü ancak bu düşünme sevgilisini hatırlayınca yalnızca birkaç saniyesini almıştı. "Potter." dedi. "Eliana Potter."
Kulağına hoş gelmişti James'in soyadıyla kendi adını birleştirmek. Gelecekte bu soyadı gerçekten taşıyacağını ümit ediyordu.
Marcel bir anlığına durup Eliana'yı süzdü. Kollarını göğsünde kavuşturmuş kıza bakarken "Tuhaf." demeden edememişti. "Çok eskiden tanıdığım birini andırıyorsun."
Gözlerini kıstı Eliana ancak yanıt vermedi. Marcel onun sessizliğine karşılık "Vampir bölgesine girişlerin yasak olduğunu bilmiyor musun? Cadılar giremez!" dedi. "Akşam yemeği olacaktın az kalsın."
Eliana güldü hafifçe. "Bir cadıyı bu kadar hafife almamalısın Marcel Gerard." dedi. "Hem ne bu vampir bölgesi yasak muhabbeti? Herkes istediği yere girebilir."
Arkadaki grupta bir hareketlilik oldu. Vampirlerden birisi "Ohoo, sen kafanı bunlara yorma küçük. Hadi yoluna git, Marcel geldiği için şanslısın." dedi.
Marcel, karşısındaki genç kızın hareketlerini dikkatle izliyordu. Diego'ya küçümsercesine bakıp onu baştan aşağı süzerken yüzündeki hoşnutsuz ifade ona gerçekten de çok eskiden tanıdığı birini hatırlatmıştı.
"Burada tek başına mısın Eliana?" diye sordu Marcel ve kızın dikkatini çekti. "New Orleans'ta yani?"
Eliana başını salladı. "Evet, tek geldim." dedi. "İngiltere'de yaşıyorum normalde."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...