Eliana şikayetçiydi.
Neden şikayetçi olduğu da tüm arkadaşlarının malumuydu: Yaklaşan Quidditch final maçı.
Hufflepuff maçını kazanan Gryffindor final maçında bir kez daha Slytherin ile karşılaşacaktı ve bu maçı kazanmak için canla başla çalışıyorlardı.
Daha doğrusu, James'in zoruyla canla başla çalışıyorlardı demek daha doğru olurdu.
James varını yoğunu final maçına adadığı için Eliana ile özel vakit geçiremez olmuştu ve Eliana sevgilisini çok özlediği için bu adanmışlıktan şikayetçiydi.
Nihayet maç günü geldiğinde Eliana üzerinde kendisine ait olan Gryffindor takımının tişörtüyle tribünlerde oturuyordu.
"Sonunda sevgilimi istediğim zaman görebileceğim." dedi Eliana. "Araya tatil girmeden önce yani."
Bu yılın bitmesine iki hafta kalmıştı ve Eliana son senelerinin yaklaşıyor olduğuna inanamıyordu.
Oysa buraya adımını attığı anı daha dün gibi hatırlıyordu. Başına şapkanın konuluşunu, Gryffindor seçilişini...
James'in ve takımın harika bir iş çıkaracağını çok iyi biliyordu, kazanacaklarından neredeyse emindi.
"Takım nerede ya?" dedi Sirius homurdanarak. "Çok heyecanlıyım, maç başlasın artık."
Eliana sarı saçlarını at kuyruğu yapmıştı, sahaya doğru eğilerek oyuncuların ne zaman çıkacağına bakarken "Fazla sarkma, düşeceksin küçük yıldız." sesiyle irkilip arkasını döndü.
Rebekah yüzünde tatlı bir gülümsemeyle kendisine bakarken Eliana şaşkınca "Rebekah?" dedi. Onu gördüğüne inanamıyordu. "Ne işin var senin burada?"
Onun geleceğini bilmiyordu, beklemiyordu da gelmesini. Hiç haberi olmamıştı halasının burada olacağından.
Rebekah "Liam final maçına davet edince hayır demedim." dedi. "İlk kez Quidditch izleyeceğim."
Eliana kaşlarını çatarak "Liam mı?" dediğinde Rebekah başını salladı.
Pekala, Liam ve Rebekah hangi ara bu kadar yakınlaşmıştı? Eliana neyi gözden kaçırmış olabilirdi?
Gryffindor tribünlerindeki bakışlar Rebekah'a yani bir yabancıya dönerken Eliana "Gel o zaman böyle." dedi ve halasına yanında yer açtı.
Bazıları Rebekah'ı Mikaelson balosundan hatırlamıştı, Eliana'nın halasının burada olmasını tuhaf karşılayan diğerleri ise aralarında konuşmaya başlamıştı.
"Ve oyuncular sahada!" anonsunu yaptı yedinci sınıflardan Ravenclawlı Yael Thompson.
Eliana anında başını uzatarak James'e bakarken en önde yürüyen dağınık saçlı sevgilisini görüp gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...