𝐊𝐈𝐒𝐈𝐌 𝐔𝐂 | 𝐏𝐨𝐭𝐭𝐞𝐫 𝐯𝐞 𝐌𝐢𝐤𝐚𝐞𝐥𝐬𝐨𝐧
9 Temmuz 1976
İngiltere, BristolElijah sabrının taştığını hissediyordu. Eve geldiğinden beridir her gün ağlayan kızını dinlemekten yorulmuştu artık.
James Potter'ın evini bulup onun başını gövdesinden ayırmamak için kendini zor tutuyordu.
Tutmasının tek sebebi de Eliana'nın kendi hayatıyla ilgili şeylerle mücadele edebilmeyi öğrenmesini istemesiydi.
Onun için sürekli öne atılabilirdi elbette ama atılmamalıydı, Eliana'nın kendisi de mücadele etmeyi öğrenmesi gerekiyordu.
Eliana hayatı boyunca hiç reddedilmemiş, istediği şeye rahatlıkla ulaşmış bir kızdı ve şimdi hayatında ilk kez istediği büyük bir şey olmuyordu.
Olmaması bir yana, kimsenin elinden bir şey de gelmiyordu bu konu için.
Bu yüzden bocalamış, kendini boşlukta bulmuştu Eliana. Hem aşk acısı çekiyor hem de hayatında ilk kez bir şeyi alamamış olmanın öfkesini yaşıyordu.
Odasından çıkmıyor, sürekli ağlıyor ve ağlamadığı zamanlarda da salona inip piyano çalıp acıklı şarkılar söylüyordu.
Rebekah topuklu ayakkabılarını şıklatarak içeri girdiğinde ona baktı Elijah. Kız kardeşinin yüzünde de sıkıntılı bir ifade vardı.
"Bu böyle gitmez." dedi ağabeyine. "Eliana'nın artık toparlanması lazım, kendini bir erkek için heba edip duruyor."
"Konuşmayı denedim. Dinlemiyor, ağlayıp bağırıyor." dedi Elijah.
"Aynısını bana da yaptı." Rebekah başını ovuşturdu parmaklarıyla. "Kol onu dövüşmek için bahçeye çıkaracak, belki iyi gelir diye düşünüyor."
Elijah başını salladı. "Umarım yoksa Klaus, Eliana'yı evden kovacak."
Rebekah alayla gülümsedi. "Mahvettiği aşk hayatımın cezası işte." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...