James kafasındaki karmaşanın kendisini ele geçirdiğini hissediyordu. Eliana'yı öpmek de bu karmaşaya hiç yardımcı olmamıştı elbette.Zihni farklı bir şeyler söylerken ona hak veriyordu ama kalbi konuşmaya başladığında durumlar bambaşka bir hal alıyordu.
Ne yapacağını, ne yapması gerektiğini bilmiyordu. Ortak salona girip arkadaşlarının yanına ilerlerken bile zihni o karanlık koridorun karanlığında hapis kalmıştı.
Ortak salonun uzak bir köşesinde arkadaşlarıyla oturan Eliana'yı gördüğünde ona bakmadan duramadı. Sanki kendisine bakıldığını hissetmiş gibi Eliana da ona döndüğünde uzaktan göz göze geldiler.
İkisi de bir saat önce yaşananların etkisindeydi hala, birbirlerine baktıkları anda bir şimşek çakmış gibi hissetmelerinin tek açıklaması buydu.
Telaşla gözlerini birbirinden kaçırdılar, ikisinin de zihninde çok farklı düşünceler kol geziyordu, çok farklı suçluluklar ve kabullenme çabaları...
Çapulcuların yanına ilerlediğinde James'in sessizce gelip yanlarına oturmalarına şaşırdılar. Daima gürültülü girişler yapmaktan hoşlanan James'e bu ruh gibi tavrı yakıştıramamışlardı.
Yanlarında oturan Marlene, Dorcas ve Lily bile buna anlam verememişti.
"Çatalak, ne haber dostum? Bir saattir kayıpsın." dedi Sirius. Onu en son Noah ve Eliana'nın arasına dalarken görmüşlerdi, sonra Eliana'yla ortadan kaybolmuşlardı.
Ruh gibi olmasının sebebi kesinlikle Mikaelson'dı yani.
James en yakın arkadaşına yanıt vermeden koltukta arkasını döndü ve Eliana'nın oturduğu yöne baktı tekrardan.
Yanında arkadaşları derin bir sohbet içerisindeyken kumral kızın parmakları düşünceli bir şekilde dudaklarında dolaşıyordu.
James bu görüntüyü izlerken midesinin alt üst olduğunu hissetti, heyecanla solumuştu. O da o anın etkisinde hala, demişti iç sesi. Seni düşünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...