Hogwarts'a dönmek James için zor olmuştu. Tahmin ettiğinden bile zor.Henüz daha platforma yeni adım atmış olmalarına rağmen yüzlerce kalp atışı kulağında yankılanıyor, insanların kanlarının kokusu açlığını perçinliyordu.
Eliana ile el ele yürüyerek platformda ilerlediklerinde Eliana elini fazlasıyla sıkan James'e "Sakin ol." dedi alçak sesle. "Kendini kasma, zihnini başka şeylere odaklamaya çalış."
"Bu ne zaman kolaylaşacak?" dedi James hayıflanarak.
Onun bu isyanını arkadan gelen Elijah da duymuş ve gülmüştü.
"Biraz daha sabırlı olman gerek James." dedi Elijah ona. "En azından vampir yüzünü kontrol altında tutabiliyorsun, büyük bir başarı."
James ofladı. "Aza tamah edemiyorum maalesef şu anda." dedi. Önünden geçen Ravenclaw cübbeli bir kıza aç gözlerle bakmıştı.
Bu bakışı gören Eliana hoşnutsuz bir yüz ifadesiyle "Gözlerini oymamı istemiyorsan derhal önüne dön Potter." dedi.
Sevgilisinin kıskançlıkla parlayan yeşil gözlerine döndü James ve "Hadi ama gün ışığı, onu sadece bir kan torbası olarak gördüğümü ikimiz de çok iyi biliyoruz." dedi.
Eliana omuz silkmişti. "Bana ne, ben hamileyim. Canımı sıkma."
James, Eliana'nın dedikleriyle anında yumuşayıp başını salladı. Aşık olduğu kız kendi çocuğuna hamileydi, James onu el üstünde tutmalıydı.
Elijah bu gerçeği hatırlayınca bıkkın bir nefes verdi. "Vedalaşalım hadi." dedi çocuklara. "Çok etrafta dolanmayın, James'in sabrı çok sınanıyor gibi geldi."
James ona hak vererek "Yakında tekrar görüşürüz Elijah." dedi. "Tüm yardımın için teşekkürler."
Gülümsedi Elijah ve James'in omzunu sıvazladı. "Eliana'ya dikkat et. Ne istiyorsa yerine getirmeyi unutma." dedi.
Başını salladı James. Eliana'ya gözü gibi bakacaktı, Elijah'ın bundan şüphe duymasına gerek yoktu.
Eliana vedalaşırken babasına sarıldı. İkisi de birbirlerine dikkat etmelerini söyledikten sonra James trene kendini güçlükle attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...