Eliana hayatı boyunca bir şeyleri hiç bu kadar ayrıntılı düşündüğünü hatırlamıyordu. Başı sabah uyandığından beri ağrıyordu. Gün boyu da ağrı yerinden ayrılmamıştı.
Ağrı kesici iksir içmesine rağmen kalıcı olarak yapışmıştı baş ağrısı ona.
"Ne yapacaksın peki?" diye sordu James. Eliana ona önceki gece gördüğü rüyayı ve Esther'in ona çağrısını anlatmıştı.
Sarışın cadı nefes vererek dirseklerini oturduğu masaya yasladı. Birazdan Karanlık Sanatlara Karşı Savunma dersi başlayacaktı ve dersliğe erken gelerek James'e her şeyi anlatmıştı. Etraf boş olduğu için rahatlıkla konuşabiliyorlardı.
"Bilmiyorum." dedi Eliana. "Mikaelsonların hiçbirine asla güven olmaz, bunu biliyorum." dedi. "Esther'e de bu yüzden güvenemem, beni manipüle etmeye çalışıyor olabilir."
James ona hak verdi. Mikael olayından sonra Eliana'nın onlara güvenmiyor olmasını anlayışla karşılıyordu. Ve açıkçası sevgilisinin bir ölüyü diriltişini görmek istemezdi. Bu fazla korkutucu ve büyük bir olaydı.
"Ne yapmayı planlıyorsun peki? Klaus'a karşı güç kazanman gerekiyor."
Güç kazanmak. Eliana bir anlığına durup düşündü. Klaus'a karşı var olan gücünü daha da arttırması gerekiyordu, peki nasıl?
Bir anda aklına Mikael'ı yendikleri gece geldi. Babası ona ne demişti? Benim gücüm seni daha da güçlendirecek. Çözüm yolu bu olabilir miydi sahiden? Sihirli bir yaratıktan, varlıktan güç almak?
Eliana kaşlarını çatıp yeşil gözlerini bir noktaya diktiği anda James "Ah, bu bakışı biliyorum." dedi. "Aklına bir şey geldi değil mi?"
"Yani..." dedi Eliana. "Teorik bir şey, pratiğe dökmesi zor olacak."
Babası kadar kuvvetli birini nasıl bulacaktı? Bir Köken kadar kuvvetli bir varlık...
"Üzerine biraz daha düşünmeliyim, bir yere varacağım." dedi Eliana. Kendine güveniyordu. Bir Köken kadar kuvvetli birini bulması imkansızdı ama ona yakın bir şeyler bulabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...