21 Ocak 1977
İskoçya, HogwartsEliana yanında Charlotte ve Annie ile pencere kenarındaki geniş alana oturmuş koridorlarda gelen geçeni izlerken onlarla muhabbet ediyordu.
"Gryffindor, Ravenclaw'a kaybedince belki kazanırız diye düşünmüştük." dedi Charlotte dudak bükerek. "Potter yine hevesimizi kursağımızda bıraktı."
Üç gün önce yapılan Quidditch maçından bahsediyorlardı. Gryffindor, Hufflepuff ile yaşadığı karşılaşmada porsukları büyük bir yenilgiye uğratmıştı, bu yenilgide James'in payı büyüktü çünkü neredeyse tüm sayıları o yapmıştı.
Eliana gülümsedi gururla. "Sevgilim gerçek bir Quidditch yıldızı." dedi. "Ravenclaw'da bazı şanssızlıklar yaşanmıştı."
Annie ona yan yana baktı. Kendi yaptığını şanssızlıklar diyerek küçük göstermeye çalışması hoş değildi. Gryffindor'u, Ravenclaw'a satmıştı.
Bunun nedenini daha sonra öğrenmiş olsa bile James'ten aldığı intikamın tüm evi etkilemesi hoş değildi.
"Maçtan sonra sana koştuğunu fark ettim, çok tatlıydı." dedi Charlotte. Gryffindor zafer kazanınca James sahaya inip tribünlere çıkmıştı ve Eliana'ya sımsıkı sarılıp etrafında döndürmüştü.
Diğer tribünlerdeki herkes Kaptan'ın yeni sevgilisine koşmasını izlemişti elbette.
Eliana, James'i düşününce gülümsedi. Aklından neredeyse hiç çıkmıyordu ama bazı anlar ona aşkı daha da yoğun oluyordu ve içinden taşıp patlayacakmış gibi hissediyordu.
"Duydunuz mu, Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen yeni bir saldırı düzenlemiş." dedi Annie ve Eliana'nın zihnindeki James çatırdadı, konuya odaklanmıştı. "Bakanlık görevlisi üç tane muggle doğumluyu kaçırmışlar, üst düzey kişilermiş. Bakanlık alarma geçti, onları arıyorlar."
Charlotte başını iki yana salladı. "Bulmaları imkansız neredeyse." dedi. "Kim-Olduğunu-Bilirsin-Sen'in ve müritlerinin yerini bir buçuk yıldır arıyorlar, bulamadı kimse. Çok iyi saklıyorlar kendilerini."
Eliana tek bir büyü ile onların nerede olduğunu bulabilirdi, yalnızca Voldemort'a ait bir şeye ihtiyacı vardı.
Ya da Voldemort'a yakın olan birine. Mesela bir Ölüm Yiyen'e, onun en yakınlarından olanlardan birine.
Zihninde yeni bir fikir belirirken Eliana mutlu oldu, Voldemort'a ait bir şey bulamazsa bir Ölüm Yiyen'e ait bir şey bulabilirdi sonuçta, Dumbledore'a bu seçeneği de sunmalıydı.
"Eliana!" Omzuna dokunup kendisini hafifçe sarsan arkadaşıyla irkilip Voldemort'tan koptu. Annie'ydi onu kendine getiren.
"Efendim? Ne diyordunuz?" diye sordu.
Charlotte eliyle bir noktayı işaret ettiğinde Eliana o yöne baktı ve biraz uzaklarında James'i bir kızla konuşurken gördü, anlam verememişti. "Eee?" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fiksi Penggemar𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...