Işıltılarla bezeli kutlama devam ederken herkes daha da keyiflenmiş, dans ederek veya neşeli sohbetler yaparak vakit geçirmeye devam etmişti.
Eliana güzel vakit geçiren arkadaşlarını izlerken mutlu olmuştu, kimsenin sıkılmasını ve arkalarından ne kötü baloydu ama diye konuşmasını istemezdi sonuçta.
Topuklu ayakkabı yüzünden ayakları çok feci ağrıyor olsa da umursamadan Liam'la dans ediyordu. Dans esnasında yaptıkları konuşmalar ikisini de gülme krizine sokmaktan başka bir işe yaramıyordu.
"Eliana, halan çok güzelmiş!" dedi Liam. "Bizimle tanışmaya geldi, çok tatlıydı. Mavi gözlü olsan onun bir kopyası olurdun."
Aralarında bir kan bağı olmamasına rağmen Rebekah'a benzediğinin söylenmesi Eliana'yı gülümsetmişti.
"Halam da sizin çok tatlı çocuklar olduğunuzu söyledi bana." dedi. "İyi arkadaşlar seçmişim, tebrik etti."
Liam sırıtarak göğsünü şişirdi. "E, bir zahmet." dediğinde Eliana gözlerini devirmişti.
Arkadaşı onu kendi etrafında döndürdüğünde Eliana "Danstan sıkıldıysan durabiliriz." diye öneri getirmişti.
"Tanrım, bunu söylemeni bekliyordum." Liam dansı bırakıp arkadaşına sırıttı. "Seninle vakit geçirmek çok güzel ama lütfen bunu dans etmeden yapalım."
Eliana gülümsedi ve "Hadi git." dedi. "Ben halamı bulacağım."
Liam "Amcalarına asılan kızları da kovalamak isteyebilirsin bu esnada." diyerek bir noktayı işaret ettiğinde Eliana kaşlarını çatarak o yöne döndü.
Kol ve Klaus ayrı yerlerdeydi ama etraflarındaki kızlar onlara hayran hayran bakıyordu. Eh, kimseyi suçlayamazdı Eliana çünkü amcaları gerçekten çok yakışıklı ve karizmatikti.
Onlara doğru ilerledi. İkisini de el hareketleriyle yanına çağırdığında Klaus gözlerini devirerek yerinden kalksa da Kol itiraz etmeden gelmişti.
"Benim yaşımdaki kızların amcalarıma asılması tüyler ürpertici." dedikten sonra onların kollarına girdi. "Özellikle sizin bin yaşınızda olduğunuz düşünülürse."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfic𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...