17 Ekim 1975
İskoçya, HogwartsJames birçok şeydi. Başarılı, yetenekli, sadık, parlak zihinli, komik, neşeli, umut dolu. Zorba, kendini beğenmiş, alaycı.
Herkesin onun hakkında bir fikri vardı. Kimisi bu fikirlerinde haklıydı, kimisi haksız.
Fakat James Potter hakkında çoğu kişinin bilmediği bir şey daha vardı. James Potter, inatçıydı. Takıntılıydı. Saplantı derecesinde takıntılı olmadığı için bu özelliği çok göze çarpmazdı ama doğruydu, James de bunun farkındaydı.
Şimdiki takıntısı tıpkı üç yıl önceki gibi Eliana Mikaelson'ın asasız sihirleriydi. Ona inanılmaz geliyordu, hayal gücünün ürünleri gibiydi.
Büyücülük dünyasında çoğu şey imkansız değildi evet ama asasız büyüler... Çok uçuktu, var olması imkansız gibiydi.
Bir tek onda görmüştü zaten bu yeteneği. Sihrini bu kadar farklı yapan, onu bu denli diğerlerinden değişik yapan şey neydi merak ediyordu James.
İlk kez gördüğü bu sihri, bu yeteneği öğrenmek istiyordu.
Bu yüzden dünden beri Eliana Mikaelson'ı izliyordu. Yeni bitirdikleri ve harika bir şekilde işleyen Çapulcu Haritası elinde, Mikaelson'ın rutin dışı bir şey yapmasını bekliyordu ancak kız hiçbir şey yapmıyordu.
Her Hogwarts öğrencisi gibi derslere giriyor, yemek yiyor sonra da ortak salona dönüyordu. Farklı bir şey görmemişti James.
Gidip suratına sormak da istemiyordu. Yani, tabii ki sorabilirdi ancak o zaman kızı gizli gizli izlediklerini itiraf etmek zorunda da kalırdı ve birini sapık gibi izlemenin kulağa ne kötü geldiğinin o da farkındaydı.
Eliana ise izlendiğinin tam olarak farkında değildi çünkü zihni başka şeylerle doluydu, dış dünyada olanlara kapatmıştı kendini.
Dün kitaplarını kurcalayarak ihtiyacı olan büyüleri aramaya başlamıştı. Aradığını bulmak için zamanla yarışıyormuş gibi hissediyordu çünkü her an bilekliğini alan cadılar ona karşı bir atakta bulunabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...