Hogwarts'taki günler sakin geçiyordu. En azından... Olabildiğince sakindi.
Çapulcular gibi şakacı bir grup okulda dolaşırken ne kadar sakin olabilirdi ki zaten?
Eliana onların geleli iki hafta olmasına rağmen dört büyük şaka yapışını izlemişti. James, Öğrenciler Başkanı olmak gibi büyük bir sorumluluk almış olmasına rağmen şakalarından vazgeçmiyordu.
Aynı zamanda Quidditch Kaptanı olduğu için takımın işleriyle de uğraşıyordu. Oyuncu seçimini iki gün önce yapmıştı ve takımını kurmuştu, antrenmanlara başlamak için can atıyordu.
Eliana ise kendini tekrar büyülerine adamış, Esther'in dördüncü kitabındaki denemediği büyülerle ilgileniyordu.
Beşinci kitaba hala elini sürmemişti, babası çok fazla karanlık büyüyle iç içe olmasını doğru bulmadığı için beşinci kitabı saklıyordu Eliana'dan.
"Günaydın gün ışığı." diyerek yanağını öpen James'e karşılık gülümsedi Eliana.
Büyük Salon'da kahvaltı için toplanmıştı tüm öğrenciler, bir perşembe sabahıydı. Eliana'nın çoğu dersi o gün James'le ortaktı ve bu çift için güzel haberdi.
"Günaydın aşkım." Eliana yanına oturan James'i izlerken gülümsemesini hiç bozmamıştı. James'in karşısına Remus ve Sirius, yanına da Peter oturmuştu.
Eliana başını eğip Peter'a baktı ve "Günaydın Pete, nasılsın?" diye sordu.
Peter gülümsedi. "Günaydın Eliana, iyiyim sen?"
"Ben de iyiyim." dedi Eliana elindeki ekmeğin son parçasını ağzına atıp. Sonra yanındaki Liam'a döndü. "Akşam yemeğinden sonra benimle kütüphaneye geleceksin, unutma."
Liam bıkkın bir nefes verdi. "Unutmama izin vermiyorsun ki Eliana."
Sarışın cadı sinir bozucu bir şekilde gülümserken James gülerek Liam'a baktı. "Ders çalıştıracak sana değil mi? Tanrı yardımcın olsun."
"O ne demek şimdi?" Eliana, James'e dönüp kaşlarını kaldırarak baktı. "Kötü bir öğretmen miyim ben?"
James başını yana eğerek "Sabırsızsın demek daha doğru olur." dedi. "İki kere anlamadım dediğimde kafama kitabı geçirmiştin."
Eliana gözlerini büyüttü. "Çünkü dinlemiyordun! Dinlesen ilk dinleyişinde anlayacağını bildiğim için sinirlendirdin beni."
Omuz silkti James, Eliana kafasını vurduğunda gerçekten canı acımıştı, küçük ve zayıf bir bedeni olabilirdi ama bu küçük bedenin kas kuvvetini hafife almamalıydı kimse.
Liam başını iki yana salladı, kendi haline şimdiden acıyordu. "Eliana bana Aritmansi anlatacak. Ve işin ironik yanı, bu dersi almıyor bile!"
Sarışın cadının dudakları kibirle iki yana kıvrıldı. Hızlı öğrenen bir yapısı olduğu için suçlayamazlardı ya onu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...