13 Ekim 1969
Amerika, North Carolina, WilmingtonEliana eve nasıl geldiğini bilmiyordu. Rebekah onu kolundan tuttuğu gibi hızla eve getirmiş ve kapıyı üstlerine kapatmıştı. Onun bu telaşlı ve hızlı hareketleri Eliana'yı da korkutuyordu.
"Elijah! Nik!" diye bağırdı salonun ortasında Rebekah. Gelişmiş vampir duyuları sayesinde bağırmasına gerek bile olmadan abilerinin yanına geleceğini biliyor olsa da endişesi sesini yükseltmişti. "Kol!"
Eliana salonun ortasında ayakta durmuş beklerken üç tane siluetin büyük bir hızla salona girişini gördü, bir saniye sonra siluetler yerlerinde durarak belirginleşmiş ve Mikaelson erkek kardeşler gözükmüştü.
"Ne bağırıyorsun Rebekah? Dünyanın sonu mu geldi?"
Klaus'un sitemine göz devirdi Rebekah ve "Bir problemimiz var." dedi. Elijah şüpheyle kız kardeşine bakarken gözleri bir anlığına kızına döndü. Eliana da endişeli ve korkmuş gözüküyordu.
"Ne oldu?" diye sordu Kol.
"Kurtlar bize pusu kurmuştu." dedi Rebekah ve Elijah yerinde dikleşerek daha dikkatli dinlemeye başladı. "Onları atlattık."
Elijah "İyi misiniz?" diye sorarken kızına baktı. Eliana başını salladı küçük bir hareketle.
Klaus "Sürülerinin yerini bir an önce bulmamız gerek yoksa onların bu hareketliliği Mikael'ın kulağına gidecek." dedi sertçe.
Mikael kim bilmiyordu Eliana ve az önce yaşanan şeylerden ötürü bunu merak bile etmemişti.
"Sürülerinin yerini bulmaktan daha büyük bir derdimiz var." dedi Rebekah ve kardeşleri ona sorgularcasına bakarken "Eliana bir cadı." diye ekledi.
Şimdi gözlerin hepsi küçük kıza dönmüştü. Eliana endişeyle her birine bakarken Elijah "Ne demek bir cadı?" dedi sert bir şekilde. "Nereden çıktı bu?"
Rebekah olayları kısa bir özet geçtiğinde Eliana, Klaus ile göz göze geldi. Onun mavi gözlerindeki ne düşündüğü belli olmayan bakışlardan endişelenerek Kol'a döndü. Kol dudaklarını birbirine bastırmış, bakışlarını da yere çevirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...