Liam onlara şok içinde bakmaya devam ederken Eliana "Liam, ben- Biz-" diyerek kekelemeye başlamıştı, panik yapmıştı.
İnsanlar, kendisine ne kadar yakın olursa olsun, sırlarını öğrendiğinde ondan uzaklaşır ve çekinirdi. Çünkü o bir Mikaelson'dı, canavarların yaratıcılarının kanındandı.
En yakın arkadaşının ondan uzaklaşmasını istemiyordu.
"Rebekah hançerlendi de ne demek?! Rebekah öldü mü?"
James "Yani... Pek sayılmaz." dedi. Endişesi sesine gerginlik olarak yansıyordu. "Daha çok tatlı bir uykuya yatmış sayılır."
Liam kafası karışık bir şekilde "Hançerlenmiş bir insan nasıl uyuyor sayılabilir James?! Siz kafayı mı yediniz?" dedi, sesi yükselmişti.
"İnsan olmadığı için." Eliana'nın sözleriyle Liam'ın bakışları ona döndü. İnceldiği yerden kopmuştu bir kere, hafızasını da silmek istemiyordu arkadaşının.
Kötü bir tepki alırsa silerdi hafızasını.
"Bu ne anlama geliyor?"
Eliana nefes verdi. "Liam, öncelikle sakince bizi dinlemeni ve sözümüzü kesmemeni istiyorum." dedi. "Mikaelsonlar olarak bizim ailemizin çok sırrı var."
"Tarih öncesine dayanan sırlar." diye ekledi James.
Liam hala şüpheyle onlara bakarken "Anlatın." dedi. "Sizi dinliyorum."
Böylece her şeyi anlatmaya başladılar. Sıklıkla Eliana konuştu ama arada James de lafa girmişti.
Ona Mikaelson ailesini, Köken vampirleri, Eliana'nın güçlerinin farklılığını, hançerleri ve dolayısıyla çıldırmış amcası Klaus'u anlatmışlardı.
Sözleri bittiğinde Liam kusacak gibi gözüküyordu, bembeyaz olmuştu.
"Na- Nasıl yani... Vampirler?" dedi Liam inanmazca. "Rebekah vampir mi?"
Başını salladı Eliana. Liam ise inanmazca "Mümkün değil." demişti. "Sizinkileri gördüm, vampire hiç benzemiyorlar!"
"Ne bekliyordun Liam, sürekli kanla dolaştıklarını veya tenlerinin bembeyaz olduğunu mu?" dedi Eliana.
Liam hala şok evresindeydi, asıl olaylar Liam bu evreyi atlattıktan sonra başlayacaktı.
"İnan bana dostum, Mikaelson ailesiyle iki günden fazla vakit geçirince onların vampir olduğuna ikna olmamak mümkün olmuyor."
Eliana bunu söyleyen James'e dik dik baktığında James sırıttı.
"Sen... Asa kullanmadan mı yapıyorsun büyülerini?"
Sarışın cadı bir şey söylemeden parmaklarını avucuna kapatıp açtı ve parmak uçlarında alevler oluştu Eliana'nın.
Bunu gören Liam hayretler içerisinde Eliana'ya baktı. Eliana "Benim doğam bu şekilde." demişti parmak uçlarındaki alevden kurtulurken. "Sizden farklıyım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfic𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...