Birini kaybetmek mi daha kötüydü yoksa kaybetme korkusunu yaşamak mı?James için korku daha beterdi.
Yaşanmışa yapılacak bir şey yoktu. Birini ne kadar acı olursa olsun kaybettiğinde bunun geri dönüşü olmazdı, kimsenin elinden bir şey gelmezdi.
Ancak aynı şey korku için geçerli değildi. O esnada bir umut vardı, bir şeyler yapabilme ve kaybı önleyebilme umudu.
Kaybı kabul etmek korkuyla yaşamaktan daha kolay geliyordu bu yüzden James'e.
Gryffindor ortak salona panikle girdiğinde etrafa bakındı. Tüm dersler bitmişti ve Eliana ortak salona dönmüş olmalıydı.
Onu görmek, iyi olduğunu bilmek ve belki de ona sarılmak istiyordu. Onu korumak istiyordu, öyle bir korumak ki yanından bir saniye bile olsun ayırmak istemiyordu.
Gözleri büyük bir hızla Eliana'yı ararken ondan iz bulamadı. Tekrar bakındı ancak bulamadı.
Odasında olabilir miydi?
Şöminenin önündeki koltukta oturan Sirius'u gördüğünde korkulu adımları ona ilerledi ve "Pati! Acil haritayı ver." diyerek yanına geldi.
"Sana da merhaba dostum." dedi Sirius.
James yerinde endişeyle kıpırdanıp "Çok önemli Sirius! Haritayı ver!" derken Sirius'un cebinden çıkardığı haritayı elinden yırtarcasına aldı.
İçini açıp etrafa bakınırken Eliana'nın yurt odasında olmadığını fark etti, midesi burkulmuştu endişeyle.
Alt katlara bakarken gördüğü isimle nefesini tuttu. Eliana Mikaelson. Ancak yalnız değildi ve birlikte olduğu kişi James'i daha da korkutup elini ayağına dolandırdı.
Beatrice De Pond.
James büyük bir panikle haritayı Sirius'un kucağına attı ve hiçbir şey söylemeden yerinden fırlayıp ortak salondan çıktı.
Kaşlarını çattı Sirius arkadaşının gidişini izlerken ve "Bir sorun mu var? Peşinden gitmeliyiz." dedi.
Peter da bir gariplik sezmişti James'te. "Nereye gitti ki?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fiksi Penggemar𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...