Eliana elinde büyü kitaplarıyla bahçeye çıkarken kalın kitapları kollarında taşımaktan yorulmaya başlamıştı.
Kendi kendine sahiplendiği ve bu sahiplenmeyi kimseye söylemediği derslikte biraz büyü çalışmış, Esther'in büyülerini bir de kendisi tekrar etmişti.
Sabahtan Rebekah'a mektup yollamış, arkadaşlarının yılbaşında geleceğini ve Noel için eve döndüğünde onlara bir sürprizi olduğunu söylemişti.
James ile sevgili olduklarını ve James'in iki gün erkenden evlerine konaklamaya geleceğini yüz yüze söylemek istemişti.
Ailesinin vereceği tepkiyi merak ediyordu, babası James'ten pek hoşlanmıyordu bunu biliyordu ancak Kol, Rebekah hatta Klaus onun hakkında ne düşünüyor merak ediyordu.
Ailesine, James'in sırlarını bildiğini ve vampir olduklarını söylediğini açıklamak istiyordu ancak babasının tepkisinden endişeleniyordu.
Kesinlikle kimseye söylememesini istemişti Elijah ancak James meraklı burnunu bulduğu her gizeme soktuğu için Eliana sonsuza dek saklanamamıştı.
Yani bu Noel'den sonra yaşanacaklar için çokça endişeli ama bayağı heyecanlıydı. James ile sevgili olarak bir Noel geçireceklerdi.
Eliana birçok Noel'in başlangıcı olacağına inanıyordu bu Noel'in.
Birkaç gün erkenden gelmeyi ilk önce James teklif etmişti ve Eliana ona çıplak yürüyen Peeves'i görmüş gibi bakmıştı.
Bu çocuk intihara meyilli miydi?
Fakat James kendini Mikaelsonlarla sevdirmek ve Eliana'ya yaptığı tüm yanlışları onlara unutturmak istiyordu.
Böylece Eliana ile sevgili oldukları süreç boyunca kalbinin atmaya devam edeceğine dair büyük bir ümidi olacaktı.
Kısacası... James, Mikaelsonların evine giriyordu ve onu bu evde koruyabilecek tek şeyin Eliana'nın ona duyduğu aşk olduğunu biliyordu.
Eliana bahçeden epey uzaklaştıktan sonra Quidditch sahasına gelmişti. Tribünlere çıkan merdivenlere ilerlerken yeşil sahada antrenman yapan süpürgelileri görmüştü.
Gryffindor takımıydı. Hufflepuff maçı için antrenman yapıyorlardı.
Kitapları yanına koyup sahaya döndüğünde gözleri anında süpürge üzerindeki James'i bulmuştu.
Süpürge üzerinde yedi kişiydiler ve Eliana'nın görebildiği tek kişi James olmuştu. Siyah saçları uçuşarak bir oraya bir buraya gidiyordu süpürgesiyle.
"Liam! Dikkatini topla, kafan nerede?" diye haykırdı James. "Snitch tepende uçuyor dostum!"
James'ten azar yiyen Liam homurdanarak Snitch'in peşinden uçarken Eliana onun takım arkadaşlarına direktif vermesini izledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfic𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...