23 - ❝yeni çift.❞

2.1K 353 326
                                    

James, Eliana'yı belinden tutmuş ona destek olarak yürütürken ağır adımlar atıyordu, Eliana hala zayıftı ve hızlı yoruluyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

James, Eliana'yı belinden tutmuş ona destek olarak yürütürken ağır adımlar atıyordu, Eliana hala zayıftı ve hızlı yoruluyordu.

"İyisin değil mi?" diye sordu merakla.

Eliana hafifçe sırıtarak "Beşinciye soruyorsun ve cevap hala değişmedi, iyiyim James." dedi.

Homurdanarak "Endişeleniyorum, ne yapayım." dedi James.

Bir şey söylemedi Eliana, yüzündeki mutlu gülücükle yürümeye devam ederken Şişman Hanım portresinin önüne gelmişlerdi.

Şişman Hanım onları görünce "Potter, kaç gündür ortalıklarda yoksun." dedi. "Senin yerini Black dolduruyor haberin olsun."

James sırıttı. "Refakatçim olabilir rahatlıkla." dedi. "Sevgilimin bana ihtiyacı vardı, bırakamadım hanımefendi. Kusura bakmayın."

Eliana başını aniden ona çevirdi, kalbi sıkışmıştı heyecanla. James'in hitap şekli mutluluğuna mutluluk katmıştı.

Bu günün ona verdiği mutluluğu çok nadir yaşamıştı Eliana, üstelik bu mutluluk katlanarak artıyordu.

Sevgilim, demişti kendisi için. Evet, sevgili oldukları resmiydi artık ancak onun sesinden bunu duymak bambaşka bir histi.

Baharda, çiçekler arasında koşuyormuş gibi hissediyordu kendini.

Şişman Hanım kıkırdayarak "Ne sorunu yahu, aşıkları severim." dedi. "Şifreyi alayım."

"İlk korkaklar ölür." dedikten sonra Şişman Hanım "Buyurun." diyerek kapıyı ardına kadar açtı.

Eliana ve James içeriye girdiklerinde ortak salon kalabalıktı, akşama kadar Hastane Kanadı'nda oturup konuştukları için ancak yemekten sonra dönmüşlerdi ortak salona.

"Gel, yavaş ol."

Eliana yanaklarını şişirerek ofladı, babası ve James üzerine düşmek konusunda yarışabilirlerdi.

Onlar yan yana içeride ilerlerken Liam'la göz göze geldi Eliana. Arkadaşı neşeyle büyümüş gözleriyle kendisine bakmıştı ve gülümsemişti.

"Eliana!" diye çığırarak onun üzerine atladığında bakışların çoğu onlara dönmüştü. "Sana bir şey oldu diye ödüm koptu!"

Liam'ın kolları arasında ezilirken gülümsedi Eliana. "Yediğim şeylere daha çok dikkat etmem gerekiyor işte."

"Kaç gündür uykum kaçtı aptal!" Liam ondan uzaklaşıp yüzüne baktı. Bal gözlerinden korkusu belli oluyordu. "Ölü gibiydin seni yatakta gördüğümde, güzel toparlamışsın."

Eliana gözlerini kaçırdı. Ölü gibiydi... Bu görüntüyü hepsi görmüştü, kimleri korkutmuştu bu şekilde?

"Eee, ona iyi baktım tabii." dedi James sırıtarak ve elini Eliana'nın beline sardı. Parmaklarının sıcaklığını hissedince Eliana'nın içi gıdıklanmıştı.

𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin