Ertesi gün Eliana olabileceği en normal şekilde davranmaya çalışıyordu. Gerçi nefret ettiği insanlardan birinin öleceğini bilerek nasıl normal olabilirdi ki? Mutluluğunu gizlemek çok zordu."Dumbledore ile konuşacak mısın?" diye sordu James öğle yemeğinden çıkarken. "Hafta sonu gitmene izin verecek mi?"
Eliana "İzin almayacağım ki." dedi. Dumbledore'a kendi dünyasındaki en kuvvetli büyücü olduğu için saygı duyuyordu ama Eliana'nın güçleri söz konusu olduğunda Dumbledore'dan izin almak saçma geliyordu gözüne. "Ve şimdi konuşmaya gideceğim, derse geç kalırım."
James başını sallayıp "Sirius'a yetişeyim." dedikten sonra biraz önlerinde ilerleyen Sirius'a "Pati!" diye seslenerek koşmuştu.
Sirius başını geriye çevirip arkadaşına baktığı anda James onun omuzlarına tutunup kendini havaya kaldırdı ve ikili gülüşerek dersliklerine doğru ilerlemeye başladılar.
Eliana onların arkasından yüzünde bir gülümsemeyle baktı, sevgilisinin hayat enerjisine bir başka aşıktı.
Dumbledore'a o sabah görüşme isteğiyle alakalı bir not kağıdı göndermişti Eliana. Karşılık olarak müsait olduğu haberini aldığı için rahatça Dumbledore'un odasının önüne gelebilmişti.
Kapıyı koruyan goblin yoktu, Eliana'nın içeri girmesini bekliyordu.
Dumbledore'u fazla bekletmeden ofisine giriş yaptı Eliana. Yaşlı büyücü koltuğunda oturmuş, Eliana'yı gördüğü anda gülümseyerek "Gel, Eliana." demişti. "Otur."
Masanın önündeki tekli koltuklardan birisine oturdu Eliana ve gözlerini Dumbledore'un üzerine dikti. Dumbledore gördüğü en zeki insanlardan birisiydi, insanları okumayı çok iyi biliyordu.
Bu yeteneğine hayrandı Eliana. Kendisi bu yeteneğe pek sahip değildi.
"Notunda benimle bir şey konuşman gerektiğini söylemişsin, nedir?"
Yerinde dikleşip sarı dalgalı saçlarını omzundan geriye sakince attı Eliana. "Evet." dedi. "Ben hafta sonundan itibaren bir, belki iki haftalığın Hogwarts'tan ayrılmak istiyorum profesör."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfic𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...