25 Şubat 1970
Amerika, North Carolina, WilmingtonElijah kitaplığın önündeki koltuğunda oturmuş çay içerek kitap okurken koşma seslerini duydu yüksek işitme gücüyle ve Eliana'nın ayak seslerini tanıdı.
"Baba!" diye bağırarak içeri girmişti kızı. Rebekah bu sabah saçlarını tepeden bir at kuyruğu yapmıştı ve küçük yüzü açığa çıkmıştı bu sayede. "Christine bugün de gelecek mi?"
Aradan geçen dört ayda bazı şeyler değişmişti Mikaelson ailesinde. Kol, Klaus ile büyük bir kavga ederek evi terk etmişti ve dört aydır ortalarda gözükmüyordu.
"Sizi de o aptal yemininizi de umursamıyorum!" diyerek gitmişti. Rebekah, Kol'un gidişi üzerine Klaus'a sinirlenmişti ve dört aydır onların da arası kötüydü.
Eh, uzun bir süre Mikaelson kardeşlerinin sakin sakin oturması mümkün değildi. En fazla on yıl dayanabilmişlerdi birbirlerine, bu on yılda birden fazla birbirini öldürme girişiminde de bulunmuşlardı elbette.
Başka bir değişiklik ise Christine'di. Christine adındaki cadıyı Elijah bulmuştu, Eliana'ya büyü eğitimi vermesi için.
Bir cadıya güvenmek bir vampir için, özellikle bir Köken vampir için çok zordu ancak Christine ile konuştuktan sonra bir ay onu bir gölge gibi takip etmişti Elijah, bir yanlışını da görmemişti.
Christine'e gitmesinin en önemli sebebi ise yaralanan kurt adamlara gizli panzehirler yaparak onlara verdiğini öğrenen cadı meclisinin bu cadıyı meclisinden kovmuş olmasıydı.
İnsanlara insan oldukları için yardım ediyordu, gerekirse bunun için kendi türüne sırt çeviriyordu ve bu, Elijah'ın aradığı şeydi. Eliana'ya böyle yardım edecek biri lazımdı ona.
Ve Eliana, Christine'i seviyordu. Onunla çalışmaktan ve sihirler öğrenmekten keyif alıyordu. Elijah için de Eliana'nın keyfi önemliydi, eğitmeniyle kurduğu bağı önemsiyordu.
"Gelecek." dedi. Eliana oldukça hevesli gözüküyordu. "Ne bu heyecan?"
"İki yeni şey öğrendim ona göstermek istiyorum!" Eliana babasına yaklaşıp önünde durdu ve ellerini onun dizine koyarak hevesle "Sana gösterebilir miyim?" diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...