"Karanlık Sanatlara Karşı Savunma'nın en komplike ve yapılması zor olan büyüsüdür. Çok yetenekli büyücüler bile yapamayabilir."Eliana avcunu çenesine yaslamış profesörünü dinlerken anlattıklarını aklında döndürüyordu.
Patronus büyüsünden bahsediyordu kadın. Ne kadar ileri düzey ve yapması zor olan bir büyü olduğundan.
Eliana ise yapabileceğini gayet iyi bildiği büyüyü denemek için sabırsızlanıyordu.
Profesör Beatrice'den kendisine öğretmesini istese belki öğretirdi özel derslerinde. Tatlı kadındı ve onunla yaptığı özel derslerde güzel vakit geçiriyordu.
"Çok mutlu anılar, her hatırladığınızda içinizde mutluluk ve neşe oluşturan anılar gerekli. İçinizdeki o iyi hislerden beslenerek oluşur Patronus."
James ve Sirius arka sırada kıkırdayarak sohbet ederlerken Eliana bir anlığına onlara baktı. James'in gülüşüne bakarken kendisi de gülümsemeden edememişti.
"Bayan Mikaelson!" Eliana irkilerek önüne dönerken tüm bakışlar onu bulmuştu. James onun kendisine baktığını fark etmişti. "Derse odaklanın lütfen."
Başını salladı aceleyle. "Kusura bakmayın profesör." dedikten sonra kendini tamamen derse odakladı. James sırıtışını güçlükle bastırdı.
Nihayet ders bittiğinde Eliana kitaplarını kucakladı ve çantasını omzuna taktı. Profesörüne doğru ilerledi.
"Profesör Beatrice." Çantasını omzuna almış kadın kendisine seslenildiğini duyunca Eliana'ya döndü. "Müsait misiniz?"
"Kahve molasına çıkacaktım aslında." dedi Beatrice gülümseyerek.
"Fazla tutmayacağım, bir sorum var sadece." dedi Eliana.
Sınıftan çıkmakta olan öğrenciler vardı, James yanında Peter ile sınıfı boşaltmak üzereyken kürsünün yanında konuşan profesörlerine ve Eliana'ya takıldı gözleri.
Gülüşüyorlardı. James'in içindeki ince bir ses Eliana'yı koruması gerektiğini haykırıyordu.
Bu ses neden vardı bilmiyordu ama bir nevi iç güdüleri hareket halindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...