"Bence gayet başarılıydı ha?" dedi James, Eliana'nın saçlarıyla oynarken.Gecenin karanlığı gökyüzünden yeryüzüne çökmüş, insanlara iyi uykular dilerken Eliana ve James, Eliana'nın odasındaki yatakta yatıyorlardı. Eliana onun göğsüne sarılmış uzanırken James de saçlarını okşuyordu.
Evdeki herkes uyuyordu, Eliana uyuduklarından emindi çünkü saat oldukça geç olmuştu.
Yemekten sonra Potterlar yanlarında Sirius ile eve gitmiş, James'i Mikaelsonların yanında bırakmışlardı. Sirius'un kendi evine döneceğini söylemişti James.
"Yani." dedi Eliana tüm olanları düşününce. "Kol ve Klaus'un bazı şakaları tuhaf olsa da bence de güzel bir geceydi."
James onların tuhaflıklarına çoktan alışmıştı ama babasının şaşkın suratını izlemek komiğine gitmişti, inkar edemezdi.
"Kol ve Sirius iyi anlaştı." dedi James. "Kafaları birbirine uyuşuyordu."
Eliana mırıldanarak sevgilisini onayladı. "Kol'la aynı kafaya sahip birisi korkutucu aslında biliyor musun?" dedi. "Kol'un ne kadar deli olduğu düşünülürse."
James gülerek "Senin ailende deli olmayan biri yok ki zaten." dedi ve Eliana da buna katıldı. Kendisi bile normal değildi.
"Babam, babanı sevdi sanırım." dedi Eliana. "Sürekli sohbet ediyorlardı gördüğüm kadarıyla."
James de bunu fark etmişti ve şaşırmamıştı. Elijah Mikaelson'ın zeki adamları sevdiği belli oluyordu. Dolu sohbetler yapmaktan keyif aldığı da.
Eh, James babasının tam olarak bu adam olduğunu söyleyebilirdi.
Bu yüzden iyi anlaşmalarına şaşırmamıştı.
"Annem de seni sevdi." James, Eliana'nın yanağını okşamaya başladı gülümseyerek. "Çıkarken kulağıma harika bir kız James, diye fısıldıyordu."
Eliana bunu duyunca keyiflendi. James'in annesiyle uzun uzun konuşmuş ve onunla sohbet etmişti. Kadın Eliana'nın tatlı tavırlarına bayılmıştı, bunu kendisi de fark etmişti zaten. Fleamont da Eliana'nın sevimliliğini beğenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fiksi Penggemar𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...