23 Aralık 1976
İngiltere, BristolÖğle yemeğinin yendiği masada gergince oturuyordu Eliana. Aile üyelerine ayrı ayrı göz gezdirirken endişeyle atan kalp atışlarını dinleyip dinlemediklerini merak ediyordu.
Karşısında Kol'a, onun yanındaki Rebekah'a, kendisinin yanındaki babasına ve en son masanın başındaki Klaus'a baktı.
Noel tatili için İngiltere'ye döndüğü andan beri -yani dün- ailesine James'e sevgili olduğunu söylemek için doğru anı kolluyordu ancak bir türlü cesaret edemiyordu.
Amcaları ve babası, James'ten pek hoşlanmıyordu. Bunu bilerek onlara söylemek zor geliyordu.
Üstelik daha James'in altı gün sonra onlara kalmaya geleceğini açıklamamıştı.
Köken ailenin sırlarını James'e anlattığı konusuna değinmiyordu bile.
Mahvolmuştu galiba.
Derin bir nefes alarak "Benim size bir şey söylemem lazım." dedi anlık bir cesaretle.
Elijah anında çatalını bırakıp kızına döndü. "Belliydi." dedi. Eliana'nın küt küt atan kalbini duyabiliyor ve endişesinin tadını alabiliyordu.
Tüm aile kendisine baktığında Eliana yutkunup "James'le sevgili olduk." dedi.
Tepkilerine tek tek baktı. Kol yüzünü buruşturmuş, Rebekah kaşlarını hayretle kaldırmış, Klaus gözlerini devirmiş, babası ise derin bir iç çekmişti.
"İki haftadır birlikteyiz." dedi. İki haftadan çok daha uzun hissettiriyordu aslında, sanki James ona aşık olduğunu söylediğinden beri birliktelermiş gibi.
"Harika." dedi Rebekah. "Sana demiştim! Biraz dürtülmeye ihtiyacı vardı yalnızca. Aklını başına hızlı almış."
Kol hoşnutsuz bir şekilde "O çocuğu sevmedim, ailemiz için fazla pısırık gibi." dedi. "Ona laf sokarken karşılık bile vermedi, sıkıcı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfic𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...