30 Aralık 1976, 00.12
İngiltere, BristolJames'in göğsüne başını koymuş karanlık odasına gözleri açık bakarken kendini oldukça huzurlu hissediyordu.
Güçlü ve güvendiği kollar onu sarıyor, huzurla dolduruyordu. Düzenli nefeslerinden onun da kendini huzurlu hissettiği belliydi.
"Senin ailen nasıl kişiler?" diye sordu bir anda Eliana.
James parmaklarını Eliana'nın sarı saçlarından nazikçe geçirirken "Tanıdığım en harika ebeveynler." dedi. "Babam ve annem var, kardeşim yok. Yani Sirius var sayılırsa."
Eliana hafifçe gülümsedi. "Kesinlikle sayılır." dedi.
"Bana çok geç sahip olmuşlar, uzun süre denemişler ama bebekleri olmamış, sonra bir mucize eseri ben olmuşum. Beni bu yüzden hep el üstünde tutup çok mutlu ettiler."
James'in yumuşak sesiyle ailesinden bahsetmesini dinleyen Eliana, James'in sevgi dolu bir ailede büyümesine hiç şaşırmamıştı.
"Babam ünlü bir iksir yapımcısı, saç iksiri var. Annem ev hanımı ama inanılmaz güzel tılsımlar yapıyor."
"Muhteşem yetenekli bir büyücü olmana hiç şaşırmamak lazım o halde." dedi Eliana. "Merak ettim onları, seni ne kadar sevdiklerini tahmin bile edemiyorum."
James, Eliana'nın yanağını okşadı hafifçe ve bu dokunuşla Eliana gülümsedi. "Yaz tatilinde tanışmanı isterim." dedi.
Eliana heyecanlandı bununla. James kendi ailesiyle tanışmıştı ve şimdi sıra onda mıydı? James'in ailesini tanımak istiyordu, onlara kendini sevdirmek isterdi.
"Gerçekten mi?"
Mırıldanarak onu onayladı James. "Seni anlattım onlara, hatta biraz fazla anlattım sanırım, bıkmış olabilirler. Onlar da seni merak ediyorlar."
James'in ailesine kendisinden bahsetmesi, çokça kendisinden bahsetmesi, Eliana'nın yüzünde bir gülümseme oluşturmuştu.
"Çok isterim." dedi Eliana. "Tanışmak yani."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...