2 Nisan 1977
İskoçya, HogwartsBahar o yıl erken gelmişti. Havalar erkenden ısınmış, güneş güzel yüzünü hızla göstermeye başlamıştı. Arada yağan bahar yağmurlarına rağmen havanın o ılık güzelliği hiç bozulmamıştı.
Eliana baharları çok sevdiği için İngiltere'nin erken baharından fazlasıyla memnundu elbette. Yüzünde memnun bir gülümsemeyle her güne uyanıyor, artık üşümeyeceğini bildiğinden keyifle hazırlanıyordu yeni güne.
Hafta sonu geldiği için ve hava günlük güneşlik olduğu için Eliana, James'le bahçedeydi. Tek başına olduklarını söylemek isterdi ancak ne zaman yalnız kalmak isteseler Çapulcular peşlerine kuyruk oluyorlardı.
James'in dizlerine yatmış güzel havanın tadını çıkarırken Sirius'un kahkaha attığını duydu. "Bir kere," diyordu. "Yaptığım şey için aldığım cezadan pişman değilim, hak edilmişti."
"Bana asılıyor diye birisinin oturduğu yerde patlayan toplardan patlatamazsın." dedi Remus ancak o da sırıtıyordu bunu söylerken.
Sirius şımarıkça omuz silkerek "Hiç de bile yapabilirim." dedi. "Hiç kıskanç değil misin sen ya? James bir şey söyle!"
Sevgilisinin sarı saçlarını okşayan James "Beni buna karıştırmayın, dostluğa dahilim ama öpüşmeye değil." dedi.
Gözlerini devirdi Sirius ve Remus aynı anda, Peter onlara gülmüştü.
"Sevgilisine asılan birinin oturduğu sandalyeyi patlatmayan ideal sevgili değildir." dedi Eliana gözlerini yumarken, güneş o kadar çok girmişti ki gözlerine daha fazla açık tutamamıştı.
Sirius bir müttefik bulmanın mutluluğuyla yerinde zıplarken "Bakın! Demiştim size!" dedi. "Beni bir tek Mikaelson anlıyor cidden."
"Çünkü küçük hanım kıskandığında kasırga çıkarıyor da." dedi James tatlı tatlı sırıtırken. Eliana da sırıttığında "Şu kötücül sırıtmaya bakın, nasıl da zevk alıyor eylemlerinden." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...