Esther Mikaelson gelmiş geçmiş en güçlü cadılardan birisiydi.Kara büyünün en büyük yapı taşını, vampirleri, yaratan kadındı. Yetenekliydi, zekiydi ve sınır tanımazdı.
En azından babası Eliana'ya böyle anlatmıştı annesini.
Eliana karşısındaki tehlikenin Esther olduğunu öğrenince dünyasının tepetaklak olduğunu hissetmişti.
Ona ettiği ihanetin sonuçları olacağını düşünmemişti. Düşünmemişti çünkü kadın ölüydü ve ölülerin maddi dünyaya etkide bulunmaları tek başlarına zordu.
Anlaşılan babası Esther için en güçlü derken onu daha çok ciddiye alması gerekiyordu.
"Esther..." dedi Eliana dişlerini birbirine bastırıp. "Kahretsin ya kahretsin."
Elijah kaşlarını çattı. "Esther niye James'e zarar versin?" dedi. "Ayrıca ölü değil mi o?"
"Ölüler de yeryüzüyle bağlantı kurabilir baba." dedi Eliana. "Ve Esther'in neden bağ kurduğunu tahmin edebiliyorum."
Ailesine New Orleans macerasının gizli kısmını anlatmaya niyetli değildi. Klaus'un bu sırrı öğrenmesini istemiyordu.
Onun öğrenmesi daha çok baş ağrısına yol açacaktı.
Eliana'nın en son ihtiyacı olan şeye yani.
James'e baktı suçlulukla. Onun yüzünden olmuştu bu. Sevgilisi onun yüzünden acı çekiyordu.
Kendisi ve aptal kafası yüzünden.
Mikaelsonlar ile oyun oynanmayacağını niye hala öğrenememişti ki?!
"Ne yapacağız?" diye sordu Rebekah konuya dahil olarak.
Eliana ellerini saçlarından geçirdi. "Biraz düşünmeliyim, izin verin." dedi. James'e uzanıp ellerini tuttuğunda sevgilisinin teninin soğukluğu vücuduna yayılmıştı. "Özür dilerim James..."
James gülümsedi hafifçe. "Bir şey yok." dedi. "Ben seninle belalara atılmaya alıştım. Beni kurtaracağını biliyorum. Hep kurtardın."
Eliana ona endişeyle baktı. Bu sefer ne yapması gerektiğinden emin değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fiksi Penggemar𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...