Eliana bir hışımla ortak salona girdiğinde onun bu hiddetine anlam veremeyen birkaç bakışın kendisine döndüğünü gördü ama umursamadı.
Gözlerinin etrafı da içleri de kıpkırmızıydı, yüzü şişmişti ve ağladığı çok net belli oluyordu.
Etrafta gözlerini gezdirip Liam'ı bulduğunda onun Frank'le konuştuğunu fark etti. Onun yanına hızlı adımlarla ilerlerken Liam onun gelişini fark etmiş ve Eliana'ya dönmüştü.
Döndüğü gibi de kaşlarını çatmıştı. Eliana ağladığı belli olan suratıyla ve titreyen elleriyle kendisine doğru gelirken dağılmış gibi gözüküyordu.
Frank'i anında bırakarak Eliana'ya ilerledi ve ortada buluştular. "Ne oldu sana?" diye sordu Liam endişeyle. "Niye ağladın?"
Eliana onun boynuna atıldığı anda Liam beline sarılıp "Eliana?" diyerek yineledi kendini. "Niye ağladın?"
"Yok bir şey." diye mırıldandı Eliana. "Canım sıkkındı."
Liam kaşlarını çattı. Sabah bıraktığında Eliana gayet iyiydi, neye canı sıkılmış olabilirdi?
"James bir şey mi yaptı?" dedi aklına gelen olasılıkla, sesi çok sert çıkmıştı bunu sorarken.
Eliana yanıt vermeden daha sıkı sarıldı ve sonra onu bıraktı. Gülümsemeye zorladı kendini. "Bir şey yok Liam, sadece moralim bozuktu, cidden."
James'le Liam'ın arasına girmek istemiyordu. Liam kendisi için James'i parçalardı, bunu biliyordu ve arkadaşlıklarını bu yönde bu denli etkilemek istemiyordu. Büyük sorunları kendine saklayabilirdi.
"İyi." dedi Liam inanmamış bir tavırla. Altından farklı bir şey çıkacağı belliydi ancak uzatmadı.
Eliana, Liam'ın gerisinde kalan Frank'e el sallarken arkadaşına "Ben Peter'ın yanına gidiyorum." dedi. "Gelirim birazdan yanına."
Liam arkasından sorgularcasına bakarken Eliana, James'in yokluğunu fırsat bilerek Çapulcuların oturduğu şömine önündeki koltuklara ilerledi.
Pat diye aralarına çöktüğünde üçü de şaşırmıştı, Eliana'nın yanlarına oturmasını beklemiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...