15 Eylül 1976
İskoçya, HogwartsJames'in ortak salondaki duyuru panosuna astığı devasa postere çıkmadan bir kez daha baktı Eliana.
GRYFFINDOR QUIDDITCH TAKIM SEÇMELERİ!
Muhteşem ve zaferlerle dolu takımımızın bir parçası olmak istiyorsanız, 14 Eylül'e kadar takım kaptanı James Potter'ı bulup seçme listesine isminizi yazdırabilirsiniz.
Bir Kovalayıcı, bir Vurucu ve Tutucu seçmesi yapılacaktır.
Seçme tarihi: 15 Eylül.
James Potter'ı bulamadığınız durumlarda isminizi Sınıf Başkanı Remus Lupin'e de yazdırabilirsiniz.
James Potter'ı bulabileceğiniz yerler (Sirius Black'in eklemesi): Quidditch sahası, Büyük Salon, altıncı kat yurt odaları ve herhangi bir cezanın içerisi.
Duyurunun altında da geçen yıl kupayı kaldıran Gryffindor takımının bir fotoğrafı vardı. Eliana ve James yan yanaydı. İkisi de gülüyordu, çok mutlulardı.
Her şey mahvolmadan önceki son yan yana duruşları ve gülüşleriydi. On beş dakika sonra aralarına kırgınlıklar ve acılar girmişti.
Yeşil gözleri o fotoğrafta bir süre oyalandıktan sonra başını iki yana sallayıp ortak salondan çıktı.
Sıkışan kalbini görmezden gelmeye çalışıyor ve derin nefesler alıyordu. Her şey düzelecekti, Eliana James'i elde etmenin bir yolunu bulacaktı. Üzülmemesi gerekiyordu.
James ondan hoşlandığını belli eden her şeyi yapıyordu ancak bu duygulardan kaçıyor, saklanıyordu.
Eliana nedenini anlayamamıştı ancak onu saklandığı yerden çıkarmak için inini biraz dürtüklemesi gerekiyorsa bunu yapardı.
Noah ile buluşmak için dışarıya çıkıyordu ve o gün Gryffindor'un Quidditch seçmeleri olduğunu biliyordu. Esasen orada olmalıydı çünkü James tüm takımı birlik ve beraberlik olması için seçmelerde görmek isterdi daima.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fiksi Penggemar𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...