1 Haziran 1976
İskoçya, HogwartsQuidditch final maçı.
Hogwarts'ta daima büyük bir olay olurdu bu etkinlik. Herkes tarafını seçer, o taraf için ya iddiaya para yatırır ya da onları maç esnasında tezahüratlarıyla desteklerdi.
Bu yılın final maçı Hufflepuff ile Gryffindor arasında olacaktı ve James bu maç için takımı çılgınlar gibi çalıştırmıştı. Sabah antrenman yapamadıkları durumlar için gece antrenmanları koymuştu ve bu antrenmanlar Liam'la Frank isyan çıkarana kadar devam etmişti.
Şimdi ise kahvaltı masasında oturmuş, parlak gökyüzünün altında kahvaltılarını yapıyorlardı.
"Gerilirsen kaybedersin!" dedi Peter, James'in omzuna dokunarak. James gergin gözüküyordu çünkü bu kaptan olarak ilk final maçıydı, en önemli anıydı. "Sakin ol, başaracağız."
Ofladı James ve takım arkadaşlarına şöyle bir baktı. Hepsi kahvaltılarını ediyor ve arkadaşlarıyla konuşuyordu.
Eliana üzerindeki kısa kollu Quidditch tişörtüyle ve bağlanmış saçlarıyla Liam'la taktikler üzerine konuşurken maça hazır gözüküyordu.
Sportif kıyafetler üzerinde eğreti duruyordu, James Eliana'yı her Quidditch formasıyla görüşünde yadırgıyordu. Onu hep elbiseler ve eteklerle, süslü bir şekilde görmeye alışmıştı. Tişörtler tuhaf geliyordu gözüne.
"Hadi!" dedi takım arkadaşlarına. "Isınmak için gidelim artık!"
Takım ayağa kalktığında Annie "Başarılar!" demişti. Eliana arkadaşına dönüp sırıttı ve Liam'ın peşinden koridora çıktı.
Onlarla birlikte kahvaltıdan birkaç kişi daha kalkmıştı, tribünlere doğru gidiyorlardı. Bu kişilerden birisi ise Ravenclawlı Noah'tı.
"Mikaelson!" diye seslenildiği an Eliana olduğu yerde durup ona bakmıştı. Noah karşısında durarak gülümsemiş ve "Maçta başarılar." demişti.
Eliana hafifçe gülümseyerek "Sağ ol." dedi. Göstermese de gergin sayılırdı, maçı kazanmak istiyordu. Hem James için hem de Gryffindor evi için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...