13 Ekim 1969
Amerika, North Carolina, WilmingtonEliana on yaşında bir kız çocuğuydu ve sevdiği, yapmaktan hoşlandığı şeyler vardı.
Piyano çalmayı çok severdi, yüzmeyi severdi, yapboz yapmaya da bayılırdı, özellikle bunların hepsini Elijah ile birlikte yapıyorsa.
Kol ile dövüş eğitiminden sonra oturup limonata içmeyi ve sessiz sinema oynamayı severdi.
Rebekah ile vakit geçirmekten ise yaşı büyüdükçe daha çok hoşlanmaya başlamıştı. Kol'u çok seviyordu evet ama Rebekah ile daha da yakınlaşmıştı. Çünkü ikisi de kızdı ve birbirlerini iyi anlıyorlardı.
Eliana alışveriş yapmayı, etekler giymeyi ve tırnaklarını boyamayı seviyordu. Saçlarını yapmayı, Rebekah'ın topuklu ayakkabılarını giyerek evin içinde yürümeyi de seviyordu.
Her ne kadar Elijah topuklu ayakkabı giymesinden ve oje sürmesinden hoşlanmayıp bunlar için Eliana'nın yaşının küçük olduğunu düşünüyor olsa da Rebekah ağabeyini hiç umursamadan Eliana ile bunları yapıyordu.
Rebekah'ın aşk hikayelerini dinlemeye de bayılıyordu Eliana, hepsinin sonu her ne kadar birbirinden kötü bitse de.
Rebekah ile kurduğu bağ her ikisi için de çok özeldi. Eliana'nın bir tek babası vardı ve Rebekah onun halası olsa da hayatındaki ihtiyacı olan kadın eksikliğini dolduruyordu.
Bir aile kurması imkansız olan Rebekah ise Eliana'yı hiç sahip olamayacağı kızı yerine koyuyor, onunla bu şekilde ilgileniyordu.
Eliana bir haftadır çok keyifsizdi. Artık yüzü gülmüyor, babasıyla bile konuşmak istemiyordu. Köpeğinin ölümü onu çok üzmüştü ve hala kendini toparlayamamıştı.
Elijah kızına yardımcı olmaya çalışsa da başka işleri de vardı. Kurtların yerini tespit etmeye çalışıyorlardı, öte yandan da evin korumalarını arttırmıştı. Eliana'ya zarar gelmemesi için başlarındaki bu beladan olabildiğince hızlı kurtulmak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...