13 Kasım 1975
İskoçya, HogwartsBüyücülük dünyası kişiden çok şey bilmesini istiyordu.
Bilinmesi gereken bir sürü şey vardı ve her bilgiyi bir anda edinmek mümkün değildi. Zaman alıyordu.
Eliana beşinci sınıfa başlarken oldukça fazla bilgi edinmişti bu dünya hakkında. Her şeye aşina olduğunu düşünüyordu artık.
Ta ki bir sabah Büyük Salon'a baykuş postasıyla gazete yağana kadar.
Eliana kendisine gelen Gelecek Postası'nı alıp baykuşun kesesine bir Knut attıktan sonra manşete baktı ve gördükleriyle kaşları çatıldı.
ÖLÜM YİYENLER DEHŞET SAÇTI!
Kaşlarını çatarak manşete baktı Eliana. Ölüm Yiyen ne demekti? Ve nereye dehşet saçmışlardı? Eliana haberi okumaya devam etti.
Kendilerine Ölüm Yiyen diyen bir grup, muggleların arasında yaşayan muggle doğumluların bulunduğu bir kasabaya baskın düzenleyerek kasabada dehşet saçtı.
Çok sayıda ölü büyücü ve cadının yanında yaralıların da fazla olduğu Bakanlık tarafından açıklandı.
Etrafı yakıp yıkan Ölüm Yiyenlerin kendisine Karanlık Lord diyen kişinin etrafında toplandığı daha önceden de biliniyordu.
Sihir Bakanı bu durum karşısında acil toplantı talep etti ve Seherbazlık Bürosu yoğun mesailerle meşgul oldu.
Gazeteyi okuyan neredeyse herkesin yüzü bembeyaz kesilmişti. Eliana ise neler olduğunu çözmeye çalışır gibi bakıyordu gazetede yazanlara.
Aklında binlerce soru işareti vardı. Ölüm Yiyenler kimdi? Karanlık Lord kimdi? Bu kişiler neden etrafta kargaşa çıkarıyordu? Bir çeşit suç örgütü müydü bunlar?
Eliana etrafındaki gerilen havaya şöyle bir göz gezdirdikten sonra yanında oturan Liam'a döndü. "Ne bu Karanlık Lord mevzusu?" diye sordu. "Ölüm Yiyen ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...