NOT: bugün paylaştığım 27. bölümü gözden kaçırmayın <3
Kar yağan gökyüzünün altındaki soğuğa rağmen dört kişi dışarıdaydı. Ön bahçede çalışıyorlardı.
"Odaklan." dedi Elijah karşısındaki çocuğa. James ona "Sana vurursam bana iki kat vurursun!" dedi. "Hem artık babam sayılırsın ve pek hoş olmaz."
Elijah ona bir yumruk attı, James'in yüzü yan dönmüştü beklemediği yumruk yüzünden. "Baban sayılmam, James. Ona daha çok var." dedi.
Ayağını kaldırıp ona tekme atmak üzereyken James yan dönüp tekmeden kaçınmıştı. "İki kat vurma konusunu inkar etmedin."
Güldü Elijah. "Eh, vampir olman artık işime geliyor." dedikten sonra James'in attığı yumruğu avcuyla durdurdu.
Fakat durdururken çok zorlanmıştı. James baskı uygulamaya devam ederken geriye itilen Elijah onu bıraktı.
"Aferin, kuvvetlisin." dedi Elijah ona ve James gülümsedi.
Bir Köken vampire dönüşeli dört gün olmuştu ve dört gündür Mikaelsonlar ile antrenman yapıyordu.
Kendini kontrol etmeyi öğrenmişti olabildiğince. Artık dış dünyanın etmenlerine daha az tepki veriyor, Eliana yanında kan akıttığında vampir yüzünü geride tutabiliyordu.
Kuvvetinin sınırlarını keşfetmeye çalışarak yüksek işitme ve yüksek koşma hızını test ediyordu.
Hogwarts'a dönmelerine beş gün kalmıştı ve bu beş günü olabildiğince yararlı geçirmesi gerekiyordu.
Yoksa okulda sorun yaşayabilirdi.
"Bugün bir kere daha insandan besleneceksin, tamam mı?" dedi Elijah üzerine kalın kabanını giyerken. "Kendini iyi kontrol ediyorsun, bu güzel."
James nefes vererek kendini çimlerin üzerine attı. "Zorlanıyorum ama elimden geldiğince daha insan gibi devam etmek istiyorum."
Elijah başını salladı. "En doğrusu." dedi. "Vampir olmanın kötü yanı, uzun süre yaşadıkça insanlığını kaybediyor olmak. Onu elinde tutmaya çalış."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfic𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...