Saatler geçmiyor gibiydi. James olduğu yerde dört dönerken dakikaların donduğuna emindi.
Hala Hastane Kanadı'ndaydı ve Madam Pomfrey hala Eliana'yla ilgileniyordu. Onun içindeki zehirle mücadele etmeye çalışıyordu var gücüyle.
James bir an durup dudaklarını kemirmeye başladı ve Eliana'ya baktı. Gözlerini açtığını görmek istiyordu artık.
Yeşil gözlerini açmalı ve kendisine ışıl ışıl bakmalıydı. James'in içi ancak böyle rahatlardı. Ancak bu şekilde korkuları uçar giderdi.
Eliana'nın gözlerinin kapalı olduğu her dakika James korkuları arasında kayboluyor, kendini boğuluyor gibi hissediyordu.
Korku onda sabırsızlık da yapıyordu ve James korkusu büyüdükçe sabrını kaybettiğini fark ediyordu.
Hastane Kanadı'nın kapısı açıldığında oraya döndü ve içeriye giren Dumbledore ile McGonagall'ı gördü.
Dumbledore ilk olarak yatakta yatan Eliana'ya bakmıştı, yüzünde endişeli bir ifade vardı.
"Durumu nasıl Poppy?" diye sordu.
Madam Pomfrey yerinde doğrularak iç çekti. "Elimden geleni yapıyorum Albus, zor ancak. Tesiri yüksek bir zehir kullanmışlar. Küçücük kızı aylarca zehirlemişler gizli gizli, bu vakte kadar vücudunun tepki göstermemiş olması mucize."
James "Küçük gözüküyor ama Hipogrif gücü var onda." dedi hafifçe gülümseyerek. "Ve katır inadı."
Korkuyordu ancak Eliana'yı da tanıyordu. Çok kuvvetli bir kızdı, direnecekti.
"Neye ihtiyacın varsa getirtelim." dedi Dumbledore. "St. Mungo'ya gitmeye ihtiyaç var mı sence?"
Madam Pomfrey başını iki yana sallayarak "Sanmıyorum." dedi. "Zehri içinden çekip alabilsek daha hızlı toparlar ama sisteminden çıkması bir günü bulur, sonra da zehrin hasarlarını onarmaya başlarım. Zor bir süreç olacak."
"Noel tatiline kadar toparlayabilir mi?"
Madam Pomfrey iç çekti. "Ne kadar kuvvetli olduğuna göre değişir Albus, net bir şey söylemem mümkün değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...