1 Eylül 1977
İngiltere, Londra, Peron Dokuz ÇeyrekEliana artık yedinci sınıf olduğuna inanamıyordu. Hogwarts'taki son yılıydı ve nihayet mezun olma vakti yaklaşmıştı.
Mezun olma fikri korkutucuydu aslında. Mezun olduktan sonra ne yapacağını bilmiyordu. James ve arkadaşlarına özeniyordu bu durumda. Onlar gelecek planlarını hızlı yapmışlardı.
James, Quidditch oyuncusu veya Seherbaz olmak istiyordu, Black de Seherbaz olma fikrine sıcaktı. Remus, öğretmen olmak istiyordu, Peter ise Bakanlık'ta çalışmak istiyordu.
Fakat Eliana onlar gibi değildi. O, asa kullanacak bir kişi değildi. Onun büyüsünün sınırları daha genişti, daha fazla şey yapabilirdi. Bu kadar güçle ne yapacağını çözemiyor oluşu ise üzücüydü.
Kendini iki dünya arasında sıkışmış hissediyordu. Hogwarts dünyasına ait değildi, bunu en içinden hissediyordu ancak kendisini oraya bağlayan çok şey vardı. Liam, Annie, Charlotte, Peter ve en önemli kişi, James.
Mikaelsonların dünyasında ise ne yapacağını bilmiyordu. Hayatını nasıl ilerletecekti. Kim olmak istiyordu, ne olmak istiyordu? Bu sorulara bir türlü yanıt bulamıyordu.
Belki geçen yaz üzerine düşündüğü kendi meclisini kurma olayına odaklanabilirdi. Mikaelson meclisi, kulağa çok havalı geliyordu. Gerçi, meclisin adının bu olmasını istemezdi çünkü orada bulunan tek Mikaelson kendisi olacaktı.
"James'i göremiyorum." diyen babasıyla etrafı incelemeyi bırakıp ona döndü Eliana. O da ışık saçan biricik sevgilisini, James'i görememişti. "Nerede?"
Omuz silkti Eliana. "Bilmiyorum, belki kompartımanda oturuyordur." dedi. Sonra kaşlarını kaldırıp "Sen niye onu arıyorsun ki?" diye sordu.
Elijah'ın dudağının kenarı yukarı kıvrıldı. "Selam vermek istedim, olanlardan sonra." dedi. James'i korkuttuğunun bilincindeydi, bunun için özür dilemeyecekti ancak sıcak bir adım atarak korkusunu dağıtma fikri gözüne uygun gözükmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...