19 Eylül 1973
İskoçya, HogwartsEliana için yeni bir Hogwarts yılı daha başlamıştı. Üçüncü senesi başlarken bu sefer evden ayrılmak önceki yıllara göre zor gelmişti.
Ailesini daha çok özlüyor ve onları daha sık görmek istiyordu. Özellikle bu yaz bunu daha iyi anlamıştı. Babasıyla ve halasıyla daha çok vakit geçirdikçe onlara aslında ne kadar muhtaç olduğunu fark etmişti.
Ondandır ki Hogwarts'a döndüğünden beri içi sıkkındı, sürekli evine geri dönmek istiyordu. Buraya geldi geleli babasına beş, Rebekah'a üç mektup yazmıştı bile.
Bir anlığına oturup Klaus'a bile mektup yazmayı planlamıştı.
Ortak salondaki tekli koltukta dizlerini kendine çekmiş bir şekilde otururken aklında ailesiyle dere kenarında gittiği piknik vardı. Klaus şaşırtıcı bir şekilde uyumlu davranmış ve sorun çıkarmamıştı.
Eliana'yı uzaktan izleyen Annie, Liam, Alice ve Frank ona düşünceli bir şeklide bakıyordu. Sarışın kızın geldiğinden beri canı sıkkın olması meraklandırmıştı onları.
"Neyi var onun?" diye sordu Alice. Eliana'ya sormuştu ancak keyfi olmadığını söylemekle yetinmişti kız.
Annie iç çekerek "Ailesini özlediğini söyledi bana. Vedalaşırken çok zorlanmışlar sanırım." dedi. "Bana öyle söyledi yani."
Frank kafasını kaşırken Liam "Bana bırakın, ben neşelendiririm onu şimdi." dedi ve hızlı adımlarla arkadaşına ilerledi.
Eliana kendisine gelen Liam'ı görünce başını kaldırıp ona bakmıştı. Liam sırıtıp kolçağa oturdu ve Eliana'ya döndü. "Yine neşe saçıyorsun etrafa."
Omuz silkti kız. "Keyfim yok pek." dedi. Hep aynısını söylüyordu, ailesini özlediğini söylemek ve çocuk gibi mızmızlanmak istemiyordu çünkü.
"Bak sana ne diyeceğim," Liam Eliana'nın sarı saçlarından bir tutamı parmaklarına dolayarak oynarken Eliana ona bakıyordu. "Quidditch seçmeleri geldi, sen de takıma girsene!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...