18 Ekim 1972
İskoçya, HogwartsSoğuk bir ekim sabahıydı. Hava puslu bir gri renge bürünmüş, çiy damlaları çimlerin üzerini bir örtü edasıyla örtmüştü.
Eliana soğuğa pek alışkın değildi çünkü büyüdüğü yer olan Wilmington bu kadar soğuk değildi, Bristol de deniz havasının getirdiği nem sayesinde o kadar soğuk olmuyordu ancak Hogwarts gerçekten soğuktu.
Üzerine cübbesini giyip Gryffindor atkısını sıkı sıkı sararken Annie gülerek "Biraz abartmıyor musun?" diye sordu.
"Az bile." dedi Eliana. "İçim üşüyor, donuyorum."
Tek üşüyen kendisi de değildi anlaşılan. Kahvaltı masasında oturan Remus Lupin de atkılara sarınmış, kalın kazak giymişti.
Masaya oturup kahvaltısına başlarken Liam kaşlarını kaldırmış ve "O kadar da soğuk değil." demişti Eliana'yı görür görmez.
Yeşil gözleri ters ters baktı arkadaşına. "Amerika bu kadar soğuk değildi, alışık değilim ben."
"Amerika mı?" diye sordu Annie merakla. "İngiliz değil misin sen? Amerikalılar gibi konuşmuyorsun."
Eliana hafifçe gülümsedi. "Ailem İngiliz de ondan." dedi. "Sadece Amerika'da yaşadık."
Ailesinden pek bahsetmezdi Eliana ancak arkadaşları onun ailesiyle çok sık mektuplaşmasıyla birbirlerine düşkün oldukları çıkarımını yapmıştı.
Eliana ise ağzından kazara bir şey kaçırmamak için ailesinden olabildiğince az konuşuyordu.
Liam konuyu tamamen başka yöne çekti. "Üç gün sonra maç var, hazır mısınız?"
İlk Quidditch maçı vardı üç güne. Bir gelenek olduğu için ilk maç daima Slytherin ve Gryffindor arasında yapılırdı.
"En önden tezahürat yapacağız merak etme." dedi Eliana sırıtarak.
Liam da ona gülümsedikten sonra diğer bir kazakla oturan kişiye döndü. "Remus, sen de mi Eliana gibisin?"
Sorulan soruyla Remus onlara baktı, bakışları biraz tedirgindi sanki. "Nasılım?" diye sordu endişeyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...