15 Ekim 1975
İskoçya, HogwartsBir Bludger hızla Eliana'nın dibinden geçmişti, ondan kaçınmak için kendini geriye atması gerekmişti. Bludger'ın hemen peşinden uçan Quaffle'ı da görmüştü.
"Hey Potter!" diye seslendi Eliana ve James sorarcasına ona döndü. Kız ellerini iki yana açarak "Hani bana pas atacaktın?" diye sordu.
James sırıttı. "Pardon." dedi. "Birazdan siparişiniz geliyor hanımefendi."
Eliana gözlerini devirip önüne döndüğünde yüzüne doğru gelen Bludger'dan son anda kaçınmıştı.
Quidditch'ten hala nefret ediyordu, gerçekten. Ancak kendini geliştirdiği ve iyi bir Kovalayıcı olmaya başladığı bir gerçekti. Beşinci senesinde nihayet başarılı bir Kovalayıcı'ya dönüşmüştü.
Biraz sonra antrenmanın ikinci kısmına geldiklerinde James'in ona hızla attığı Quaffle'ı yerinden hafifçe kalkarak yakaladı ve diğer eliyle sabit tuttuğu süpürgeyle çemberlere uçmaya başladı. James "Biraz daha hızlı Mikaelson!" diye bağırdı arkasından.
Eliana daha ne kadar hızlanabilirdi ki, yeteri kadar hızlıydı işte!
"Frank, Bludger!" diye bağırdı bir kez daha ve Eliana kendisine son hızla gelen Bludger'ı gözünün kenarıyla görüp ofladı. James sınırları zorlamasa olmuyordu.
Evet, antrenmanı yönetmesinden de anlaşılacağı gibi, James Potter, Gryffindor Quidditch takımının yeni kaptanı olmuştu.
Beşinci sınıfta bu unvanı alan sayılı kişilerden birisiydi ancak o denli yetenekliydi ki McGonagall beklemenin anlamı olmadığını düşünmüştü.
Quidditch'e büyük bir aşkla bağlı olduğu için ve Gryffindor evinin zaferler kazanmasını arzuladığı için oyuncularını zorluyor, onları sürekli daha iyisini yapmaları için itekliyordu.
Antrenman yapmaktan nefret eden Eliana antrenman saatlerinin artmasından da pek memnun olmamıştı elbette. Hatta Potter'ın onu bu yıl neden takıma aldığına da anlam verememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...