Salonda ölüm sessizliği vardı.
Kimse hiçbir şey söylemiyor, göz teması kurmuyor hatta belki de nefes bile almıyordu.
Haber tüm evde şok etkisi yaratmıştı. En büyük şoku kim yaşıyordu bilinmez ancak Eliana oturduğu yerde ellerini yüzüne kapatıp sakinleşmeye çalışırken şokunu en çok dışarıya vuran kişiydi.
Daha on sekiz yaşındaydı. Hogwarts'tan mezun bile olmamışlardı! On sekiz yaşındaki genç bir kız olarak bir bebeğe nasıl bakacaktı?
Her şeyin ötesinde, bir Mikaelson olmak peşinde türlü belaları getirirken nasıl bebeği koruyacaktı?
"Şimdi ne yapacağız?" Konuşan Rebekah'tı. Hepsi başını kaldırıp ona bakarken Eliana hala yerinden kıpırdamamıştı.
Klaus ve Kol sessiz kalıp Elijah'a dönerken Elijah başını iki yana salladı. "İnanamıyorum." dedi. "Böyle bir aptallığı nasıl yapabilirsin Eliana?"
Kendisine söylenenleri duyunca başını mecburen kaldırdı Eliana ve babasına baktı. Elijah ona düz bir ifadeyle bakıyordu.
Kızı hiçbir şey söylemedi. Ne söyleyebilirdi ki gerçi? "Böyle aptalca bir davranışı nasıl sergilersin?"
James, Eliana'ya baktı. O da gergindi ve ne düşüneceğini bilmiyordu ancak Eliana için daha korkunç bir an yaşandığının farkındaydı.
Sonuçta böyle bir haberi tüm ailesinin yanında öğrenen kendisi değil, Eliana'ydı.
"Üstüne varma, Elijah." dedi Rebekah Eliana'nın yüzündeki allak bullak ifadeyi görünce. "Bazen olabiliyor böyle şeyler."
Kızın hali zaten kötüydü Elijah'ın ona baskı uygulaması işleri daha iyiye götürmeyecek nasıl olsa.
"Olmaması gereken bir şey!" dedi Elijah. Sesi yükseldiği için Eliana dudaklarını birbirine bastırmıştı. "Hayatının en başında böyle bir hatayı yapması kabul edilemez! Çocuk demek büyük bir sorumluluk demek ve henüz kendileri çocuk!"
Eliana nefes vererek James'le göz göze geldi. Onun bakışlarındaki karmaşayı görmek de kendisine yardımcı olmuyordu.
İkisinin de aklı çok karışıktı. Korkuyorlar, endişe duyuyorlardı.
"Senin gibi çocuk sahibi olmak için bin yıl beklese miydi yani?" dedi Klaus alayla gülümseyerek.
Elijah "Bekleyebilirdi." dedi ve ayağa kalkıp etrafta biraz tur attı.
"Baba..." dedi Eliana alçak sesle. "Biliyorum bu büyük bir sorun ama sakin olman gerek."
"Sakin mi olayım?" dedi Elijah inanamaz bir şekilde. "Kızım daha on sekiz yaşındayken hamile kalıyor! Bir çocukken! Nasıl sakin kalayım?"
James "Eliana'yı geriyorsun." dedi, ilk kez konuşmuştu. Elijah ona döndü öfkeyle. "Zaten gergin, daha da sıkma canını."
Eliana sevgilisine gülümseyerek baktığında Elijah, James'e doğru ilerledi. "Bu senin suçun." dedi. "Korunmayı bilmeyen bir aptalsın!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...