24 Ekim 1976
İskoçya, Hogwarts"James'in taktikleri ne?" diye sordu Eliana. Liam ile koridorda yan yana yürüyorlardı. "Ben takımdayken kullandığı taktikleri kullanmaya devam mı ediyor yoksa yenilerini mi türetti?"
James'in kafası Quidditch'e o kadar çok çalışıyordu ki Eliana onun sürekli yeni taktiklerle takımına gelmesine inanamıyordu bazen.
Liam başını salladı ağır ağır. "Evet, onları kullanıyor." dedi. "Gerçi bu maç için farklı düşünceleri var, Kaptan'a asılmayı düşünüyormuş."
Eliana küçümser bir şekilde dudak büktükten sonra "Asılsın bakalım." diye mırıldandı. "Bu maçı da alırsınız o zaman, Ravenclaw zor bir takım ama James halleder."
James'in neden Kaptan'a asılmak istediği barizdi, Kaptan Noah olmasaydı bunu yapmazdı.
"Bence de." dedi Liam. "Başarırız kesin, sıfır mağlubiyet bir şampiyonluk, biliyorsun. Hallederiz."
Şişman Hanım portresinin önünde durduklarında "Akşamki partiye gelmek istemediğine emin misin?" diye sordu Eliana.
Slughorn yine ve yine kendi gönlünü eğlendirmek için bir parti düzenliyordu. Eliana, her zamanki gibi Liam'ı götürmek istemişti ama Liam bu sefer istememişti, bıktığını söylemişti.
Eh, haklı da sayılırdı. Süslenip püslenip eğlenmeyi seven Eliana bile bir bakıma bıkmıştı.
"Eminim." dedi Liam. "Siz gidin eğlenin, biraz da insan kıskandırın."
Eliana gözlerini devirdi. "Yani James'i." dediğinde Liam sırıttı ve "Lafı ağzımdan aldı." dedi.
Partiye Noah ile katılacaktı Eliana. Noah ona bu öneriyle gelince kabul etmişti, hem sahiden James'i delirtmek için harika bir yol olurdu. Eliana onu kıskandırmaya ve kendisi için çabalamaya itmek için her şeyi yapıyordu.
Ekimin sonlarına gelmişlerdi ve Slughorn erken Cadılar Bayramı bahanesiyle yapıyordu bu kutlamayı. Fakat hiçbir öğrencinin kostüm giyecek hali yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘「ᴊᴀᴍᴇꜱ ᴘᴏᴛᴛᴇʀ」
Fanfiction𓆩*𓆪 𝐄𝐓𝐄𝐑𝐍𝐈𝐓𝐘 𓆩*𓆪 Sana bir sonsuzluk vaat edildi küçük yıldız. Elindeki sonsuzluğu doğru değerlendir. Değerlendiremezsen sonsuzluk azap olur, neye uğradığını anlamazsın. ╔════════════╗ james potter x fem!oc...