Rozdział publikowałam, ale przynajmniej u mnie się nie opublikował:/// najwidoczniej watpad ma problemy z dupą, za co przepraszam:D. Niedługo wezmę się za kolejną część, jak zdecydowaliście będzie to część o wyprawie do świata Eragona;) mimo wszystko, jestem pewna, że napiszę też to opowiadanie o szkole. Nikt na nie co prawda nie głosował, ale ten pomysł mnie kręci i najwyżej nikt nie będzie czytał, trudno. Tak więc, kiedy tylko zrobi się już mniej nauki na końcu roku wezmę się za opowiadanie o szkole. Za to kolejną część tego opowiadania zacznę jeszcze w tym lub nastepnym tygodniu, ale to tylko jeśli naprawdę nie będę miała weny. W każdym razie zwiastun, jako takie wprowadzenie zamierzam napisać w tym tygodniu na pewno. Co do takiego prawdziwego rozdziału, to wezmę się za niego troszkę później. Umówmy się tak: zobowiązuję się opublikować zwiastun drugiej części do końca tego tygodnia, a maksymalnie do trzech dni od jego publikacji ukaże się pierwszy rozdział.
+jeśli ktoś nie wie jak się "dostać " do drugiej części to tak:
1. Przesuń za ten rozdział, tak żeby pokazało ci się żółte tło i propozycje opowiadań.
2. Naciśnij na okrągłe okienko z ze zdj Pocahontas w powiedzmy "górnym środku".
3. Jesteś na moim profilu, teraz kliknij zakładkę "DZIĘŁA".
4. Masz napisane tam 3:
1- "Saina Waterson" (nigdy nie wiem czy dwa czy jedno "t".. tak podziw dla mnie, nie znam nazwiska stworzonej przeze mnie bohaterki:')
2- "JA"
3- jakieś jeszcze opowiadanie-> na to klikasz. Przepraszam, ale jeszcze nie wymyśliłam tytułu.
5. Jesteś! Czytasz! :D
Będę okropnie tęsknić za pierwszą częścią, cieszę się na kolejną i nie wiem jak przestanę rozstanie z drugą. Może napiszę 3? :D nie, w TO wątpię. Jak na razie nic nie wymyśliłam i mogłoby się zrobić nudno, a tego nie chcemy;)
Dobra lecę, to wszystko co chciałam ogłosić. Dziękuję za wierne czytanie, kocham Cię czytelniku:*
YS
CZYTASZ
Saina Watterson
De TodoTo historia o wojowniczce i o wielkiej miłości. O walce dobra ze złem. O dobroci, odwadze i lojalności. Rozwiązanie niektórych problemów każdego z nas. Lub jak wiele osób to zwie... ~ fanfiction Baśnioboru:D