12. Bölüm : Baba sen ne yaptın bu insanlara?

1.8K 193 19
                                    

Ela'nın sözleri Tolga'yı derinden etkilemişti. Genç kızın gözlerine bakarken bir şeyler söylemek istiyor ama bir türlü doğru kelimeleri seçemiyordu. Ela da neler hissettiğini ve şu an ne durumda olduğunu anlayabiliyordu ve bunu da ona "Bir şey söylemek için kendinizi zorlamayın çünkü gerek yok. Emin olun suskunluğunuz bile bana yeterince şey anlatıyor" diyerek belli etmişti.


Tolga'ya eşini kaybettikten sonra hiç kimse bu kadar yüreğine dokunan laflar etmemişti. Sevdiği kadının acısını zorlukla da olsa içine gömmeye çalışırken yanında olan herkes ona ucu ölenle ölünmez hayatına devam etmelisine gelen sözler etmişti. Ama Ela bunu yapmak yerine acısını gerçekten önemsediğini ve sarf ettiği sözlerle hafifletmeye çalıştığını Tolga'ya hissettirmişti. Önemli bir şeydi bu...


"Ela! Makarna nerede kaldı kızım?"


Nevin Hanım'ın sesi ikisinin de bakışlarını birbirinden uzaklaştırmıştı. Ela masadakileri bekletmemek için makarnayı alıp Tolga'nın yanından geçerken kısa bir an durup sonra da "Geliyor musunuz?" demekten son anda vazgeçerek sessizce dışarıya çıktı. Biraz kendisini toparlayıp öyle gelmek isteyeceğini düşünmüş olmalı. Doğru da düşünmüştü. Tolga onun ardından eliyle tezgahtan destek alarak bir süre kendi sessizliğiyle baş başa kalmış sonra da merak yaratmamak adına toparlanarak ekmek sepetini alıp mutfaktan çıkmıştı.


Bahçeye adım attığında Ela geldiğini hissetmiş gibi omzunun ucundan Tolga'nın geçeceği yola bakmıştı. Onu dikkatle izleyen Buğra ise çatık kaşlı bakışlarını Ela'dan alıp Tolga'ya çevirmişti. Keyfi kaçmıştı. İçinden bir ses onu Tolga'ya karşı kışkırttıkça kışkırtıyordu sanki. Ela ile ikisinin arasında farklı bir iletişim olduğunu hissetmiş ve bundan da ne yalan söylesin çok rahatsız olmuştu. Bu adamın varlığı canını fena sıkıyordu da derdini anlatamıyordu bir türlü.


Nevin Hanım'ın "Size de zahmet oldu kızlar getirirdi" demesi eşliğinde ekmek sepetini masaya bırakan Tolga "Sizin yaptıklarınızın yanında lafı bile olmaz" derken bir yandan da yerine geçip oturdu. Masadaki sohbete katılmaya çalışsa da Ela'nın sözleri zihninde döndükçe bunu yapmakta zorlanıyor gözü de istemsizce ona doğru kayıyordu. Ela ise denk geldikleri anlarda artık gözlerini ondan kaçırmadığı gibi aralarındaki görünmez mesafeyi de tamamen kaldırmış gibiydi. Şüphesiz ki ikisinin de birbiriyle daha uzun konuşmaya ihtiyacı vardı ama şu an bunu sözsel olarak değil bakışlarıyla yapmaya çalışıyorlardı. 

Bu durum ikisini göz hapsine alan Buğra'yı çileden çıkarıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu durum ikisini göz hapsine alan Buğra'yı çileden çıkarıyordu. Onların birbiriyle buluşan bakışlarını fark ettikçe iletişimlerini bozmak için elinden geleni yapıyor ya Ela'dan tuz isteyip dikkatini kendisine çekiyor ya da bir şeyler sorup kendisinde kalmasını sağlıyordu. Başaramadıkça da Tolga'ya bulaşıp onu bir şekilde kapı dışarı etme isteğiyle dolup taşıyordu. Yapamıyordu ya en çok da o geriyordu onu.

Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin