56.Bölüm : Benim o Kenan Efendi'yi unutmam gerekiyordu tamam mı!

1.4K 114 3
                                    

Kenan hiç planlamamış olsa da yine de Mine'nin kafasını allak bullak etmeyi başarmıştı. Evden de bunun verdiği gönül rahatlığıyla çıkıp bahçedeki oturma bölümüne geldi. Nezaket Hanım çiçekleriyle pek bir ilgili olan Eylül'e arka bahçeyi gösteriyor Ela'da tek başına oturuyordu. Tolga'nın mesajını iletmek için daha uygun bir an olamazdı herhalde.


Ela'nın yalnız olmasını fırsat bilip yanına geldikten sonra birbirlerine yaşananların verdiği yorgunlukla burukça bakmaya başladılar. Sahi... Şu kısacık zamanda neler neler olmuştu öyle? Söze de ilk giren Kenan olmuş ve Ela'ya "Bebek geliyor he..." demişti. Bebek geliyordu. Ela ona bakarken bu bebeğin yeğeni olduğunu söylediğini ve Kenan'ın da çok sevindiğini hayal ediyordu. Keşke bunu yapabilseydi. Ela düşüncelerinden sıyrılıp gözlerini ondan kaçırarak her ne kadar "Yeğenin geliyor Kenan" demek istese de sadece kuru bir "Öyle" sözü çıkmıştı dudaklarının arasından. 


"Müfettiş Gadget ile evlenmişsiniz. Şaşırdım doğrusu"

"Kiminle?"

"Buğra hani "arkadaşınız" olan"

"Hı hıı..."

"Seni bu kadar çabuk nasıl buldu Allah aşkına?"

"Kenan..."

"Gerçekten merak ediyorum. Seni bulmak için her yerin altını üstüne getirdik ama o..."

"Buğra yanımıza geldiğinde bir şeylerden şüphelenmiş ve İzmir'e geri dönmemiş. Biz gitti sanmışız sadece. Bana hâlâ İstanbul'dayım gitmedim diye mesaj attı ve benim de o an güvenebileceğim tek kişi oydu"

"Krizi fırsata çevirdi yani..."

"Efendim?"

"Kusura bakma ne güzel sana destek olmuş demeye dilim varmadı"

"Neyse bizi boş ver olan oldu işte. Ben Mine ile aranızda geçenleri duydum"

"Ufaklık mı söyledi?

"Deme kıza öyle sinir oluyor"

"Ne diyeyim Ela el kadar kıza selvi boylum mu diyeyim? Siz konuştunuz mu gerçekten?"

"Evet konuştuk biraz"

"Lütfen bana pes etme Kenan sizin için hâlâ umut var de"

"Aslında yorum yapmasam daha iyi olur"

"Keşke yapsaydın. Şu an buna ihtiyacım var gibi"

"Ben ikinizi de çok seviyorum Kenan biliyorsun. Mutlu da olun istiyorum ama gördün işte Mine kararını vermiş"

"Yanlış bir karar"

"Doğru ya da yanlış bu onun hayatı"

"Onun hayatı mı?"

"Evet"

"Siz hâlâ anlamıyorsunuz değil mi?"

"Neyi?"

"Sadece sizi etkileyeceğini sandığınız kararlarınızın aslında başka insanları ne kadar derinden sarsabileceğini anlamıyorsunuz"

"Sadece sizi etkileyeceğini sandığınız kararlarınızın aslında başka insanları ne kadar derinden sarsabileceğini anlamıyorsunuz"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin