81.Bölüm : Adam bataklık gibi birini kurtarıyoruz diğeri batıyor!

1.5K 112 22
                                    

Bu bölümde final yapan "Son Mektup" adlı diğer hikayemden gelen yeni karakterler göreceksiniz. GG'den de oraya gidenler var ama onların sahneleri diğer hikayede olacak. Bunun sebebi de şimdiye kadar yazdığım 5 hikayem final yaptığında bazı karakterleri "Bir Sevda Masalı" adlı yeni hikayeme taşıyabilmek olacak. GG ve SM arasında damat alıp gelin verme durumları söz konusu da :D Anlayacağınız üzere bu bölümle beraber birbirlerinin hayatlarına dokundurup geleceğe yatırım yapıyorum. Keyifli Okumalar :)


•●●·٠•●●•٠·˙


Eylül'ün beklenmedik itirafı ile Buğra ne düşüneceğini bilememişti. Sadece kendisine yaklaşmakta olan Eylül'ü enteresan bir şekilde hiç müdahale etmeden izliyordu. Böyle yapması Eylül'ü de şaşırtmıştı. Halbuki yine Ela'yı sevdiğini söyleyip böyle bir şey yapmaması gerektiği konusunda kendisini azarlaması gerekiyordu. Ancak Buğra böyle bir şey yapmıyordu. Ne yalan söylesin Eylül onun Ela'ya olan sevgisinden şüphe eder olmuştu. Gerçekten aşık olsaydı gerçekten sevseydi şu an Eylül'ün bu öpme girişimini anında durdurmuş olması gerekirdi. İşin garibi onu öptüğü takdirde karşılıksız da kalmayacak gibiydi.


Eylül tüm bunları düşünerek ağır ağır yaklaştıktan sonra tam son saniyede onu öpmeden geri çekilmişti. Buğra ile göz göze geldiğinde sanki Buğra'da ona yaklaşıyor gibiydi ama Eylül bunu farklı algılayıp kaşlarını çatarak "Ela olduğumu düşünüyorsun. Şu an karşındakinin o olduğunu hayal ediyorsun" diyerek geri çekildi. Tuhaf olan şey Eylül bu konuda haklı değildi. O an Buğra'nın aklına Ela gelmemişti çünkü hisleri karmakarışık olmuştu. Tamam ona göre Ela'ya karşı olan aşkı tartışılmayacak ölçüdeydi ama neden şu an Eylül'e karşı koyamıyordu anlamamıştı. Neden onu daha önce susturmamış ve bu kadar yaklaşmasına izin vermişti ki?


Eylül bir eli ensesinde olarak arkasını dönüp düşünürken Buğra da gözlerini ondan ayırmadan kısık bir ses tonuyla "Ela'yı düşünmüyordum" dedi. Doğru mu duymuştu? Ela'yı düşünmüyordum mu dedi o? Eylül tam hız çarpan kalbini sakinleştirmeye çalışırken başını iki yana sallayarak "Yalan söylemene gerek yok. Neyse ya! Bunu yapmamalıydım. Özür dilerim" dedi. İkisi arasında o kadar enteresan bir durum olmuştu ki Buğra ne tepki vereceğini bilememişti. Bunu yapan bir başkası olsa herhalde bağırıp çağırır ve yüzüne karşı başkasını sevdiğini haykırırdı. Ama gariptir ki bunu Eylül'e yapamıyordu. Ağzını açıp tek bir aksi söz bile söyleyemiyordu.


Eylül toparlanıp Buğra'ya döndükten sonra konuyu kapatmak istermiş gibi "Buğra bunun aramızda sorun olmasını istemiyorum. Unut gitsin tamam mı? Bugün burada böyle bir şey hiç yaşanmadı" dedikten sonra kahveleri alıp geleceğini söyleyerek mutfağa doğru gitti. Buğra da ardından bakıp kalmıştı. Niye böyle olmuştu anlamıyordu ama her ne olduysa bu Eylül'e karşı kendisini de hislerini de sorgulamasına sebep oluyordu.


Buğra ceketini çıkarıp bir kenara koyduktan sonra koltuğun ucuna oturarak gergin bir halde Eylül'ün gelmesini beklemeye başlamış Eylül'de kendisini biraz suçlu hissetmişti. Böyle bir şey yapabildiğine gerçekten inanamıyordu. Mutfağa girip derin bir nefes aldı ve bu suçluluk hissiyle "Affet beni Buğra herkesin iyiliği için bunu yapmak zorundaydım" diyerek fincanları hazırlayıp eline aldıktan sonra içeriye geri döndü. Belli ki buradaki amaç Buğra'yı öpmekten ziyade onun biraz olsun kafasını karıştırmaktı ve gerçekçi olmak gerekirse Eylül bunu tek bir hamle ile başarmış gözüküyordu.


Eylül elinde kahvelerle salona gelirken Buğra da onu fark edip ayağa kalkarak "Dur sana yardım edeyim" dedi. Eylül şaşırmıştı. Buğra yanına gidip elindeki fincanlardan birini alarak kibarca teşekkür ederken Eylül'de gözlerini dikmiş onu izliyordu. Niye böyle nazik davranıyordu ki? Buğra yerine otururken önünden geçerek yanına oturan Eylül'de kahvesini onunkinin yanına bıraktı. Ortamın gerginliğini de biraz almak lazımdı sanki. Ayaklarını toparlayıp koluyla koltuğa yaslanan Eylül söze girip gayet rahat bir tavırla "Ee Buğra! Ben yokken neler oldu?" diye sordu. Ne yani şimdi de hiçbir şey olmamış gibi havadis paylaşımı mı yapacaklardı?

Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin