25.Bölüm : Sen neredeysen ben de oraya aitim

1.8K 154 12
                                    

İkisinin de gözleri mutluluktan ışıl ışıl parlıyordu. Ela onu gitmeden önce durdurabildiği ve şu an bu konuşmayı yaparak ellerini birbirlerine kenetleyebildikleri için şükrederken Tolga'da her ne kadar olacaklardan ötürü endişe yaşasa da Ela'ya bakarken onu ne çok sevdiğini düşünüp şu anın yaşama olasılıkları olan her şeye değeceğini düşünüyordu.


Tolga ellerini kendisine sevgiyle bakan Ela'nın saçlarından aşağıya kaydırıp alnını öperken bir süredir onları arabanın içinden izleyen Bora'da ikisi adına en az onlar kadar mutlu olup bu hoş görüntü karşısında gülümsemişti. Tolga'nın Ela'ya aşık olmasına rağmen bu gece buradan ayrılacak olması içine hiç sinmemişti zaten. Bu kesinlikle yanlış bir karar olurdu ki neyse ki o kadardan da çabuk dönmüşlerdi.


Birbirlerine gülümserken Ela yan gözle aracın içinde Tolga'nın yanına gelmesini bekleyen Bora'ya bakmış ve o an yaşadığı bir diğer belirsizlikten daha kurtulmak istediğini hissetmişti. Bakışlarını yeniden Tolga'nın gözlerine çevirip "Bora burada mı kalacağını yoksa onunla birlikte İstanbul'a mı döneceğini merak ediyor olmalı" dedikten sonra kalmasını istediği her halinden belli olacak şekilde de sözünü "Tabii benim de bunu merak ediyor olma olasılığım yüksek o yüzden cevabını ona biraz yüksek sesle söylersen çok sevinirim" diyerek sonlandırdı. Sen ona böyle içini ısıtacak kadar güzel bakarken nereye gidebilirdi ki?

Bu sorunun tatlılığı Tolga'nın yüzünde de hoş bir gülüş belirmesine neden olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu sorunun tatlılığı Tolga'nın yüzünde de hoş bir gülüş belirmesine neden olmuştu. Ela'nın elini öpüp "O halde ikinizin de merakını giderelim" dedikten sonra da elini hiç istemeden bırakıp koşar adımlarla Bora'nın yanına doğru gitti. Tolga arabaya yaklaşırken Bora'da onun geldiğini görüp hemen araçtan inmişti. İnip bir araya geldikleri gibi de ikisi de kollarını açıp birbirlerine rahatlamış bir halde sarılmıştı.


Ela ikisinin birbirine sarılmasını tebessümle izlerken Tolga da Bora'ya arabayı birkaç aylığına kiraladığı için ondan İstanbul'a arabayla dönmesini isteyip aracı da söylediği yere teslim etmesini söylüyordu. Bora ise o bunları ciddi ciddi söylerken sadece gülüyordu. Araba kimin umurundaydı Allah aşkına!


Bu gülüşü yüzünden silmeden "Bırak şimdi arabayı falan!" dedikten sonra arkadaşının omuzunu tutup sıkarak "İnan bana doğru olan buydu. Doğru olan senin Ela'nın yanında kalmandı sakın bunun aksini düşünme hatta düşünmene neden olmalarına da izin verme. En yakın arkadaşın olarak söylüyorum lütfen artık sadece mutlu olmaya ve mutlu etmeye bak. Boş ver başkalarını Tolga" dedi. Boş vermek onların durumu için biraz zor olacaktı ama yine de bu çok iyi niyetli bir konuşma oluştu. Tolga'da arkadaşının omzunu aynı şekilde tutup "Sağ ol Bora... Elçin ve sen harika arkadaşlarsınız ama hâlâ desteğinize ihtiyacım daha doğrusu ihtiyacımız var. İstesek de istemesek de Nevin Hanım'ın birlikte olduğumuzu öğrenmesiyle ortalık karışacak. Umarım düşündüğüm gibi bu savaştan yine Ela ile yan yana çıkarız" dediğinde ikisi de kısa bir an birbirlerine bakıp kaldı.

Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin