15. Bölüm : Yağmur

2K 171 20
                                    

"Ela'nın benim kızım olmadığını biliyorum Nergis!"


Ela'nın insanı yakıp küle çevirici bu sözü duymasının tek sebebi Vedat Gürsoy'du. Orhan Ela'yı almak için Nevin'in evine gidip onları evde bulamayınca ani bir kararla Vedat'ın evine gitmişti. Çok sinirliydi ve öfkesine hakim olabilecek halde de değildi. Bu yüzden de Vedat kapıyı açar açmaz yüzüne yumruğunu yapıştırıp onu yere sermişti. Vedat dudağından akan kanı silerken neden orada olduğunu ve ne yapmaya çalıştığını soruyor ama Orhan onu yakasından tutup kaldırırken "Sen ne aşağılık bir adammışsın! Ama bunu yapacağını tahmin etmeliydim!" diyerek sarsmaya devam ediyordu.


Vedat sert bir şekilde Orhan'ı kendisinden uzaklaştırıp ona daha önce de Nergis'ten vazgeçmeyeceğini söylediğini hatırlatmıştı. Bu sözün ardından bir süre atışan Orhan ve Vedat neredeyse tüm kozlarını paylaşıyorlardı. Orhan sinirden gözü dönmüş bir halde "Senin hayatını cehenneme çevireceğim Vedat! Mahvedeceğim seni!" dediğinde kendisine alaycı bir gülümseme ile bakan Vedat'ın "Ben seni çoktan mahvettim bile! Önce işini aldım elinden sonra da Ner..." demesiyle de tüm hırsını alırcasına Vedat'a yumruklarını savurmaya başlamıştı.


İkisi itişip kakışırken bir anda birbirlerinden uzaklaşıp nefes nefese kalmışlardı. Duvara yaslanan Orhan başı eğik bir halde zar zor nefes almaya çalışırken sert bakışlarını Vedat'a döndürüp "Tam birbirinizi bulmuşsunuz! Ben Ela'yı da alıp buradan gidiyorum. Siz de ne haliniz varsa görün!" dedikten sonra tam kapıdan çıkıyordu ki Vedat bir an Ela giderse Nergis'in ne hâle geleceğini düşünmüştü. Ela ne olursa olsun Nergis'ten uzaklaştırılmamalıydı. Bunu önlemek için de hemen bir şeyler düşünmeliydi.


Vedat aklına gelen ani bir düşünce ile "Öğrendiğin onca şeyden sonra Ela'nın senin kızın olduğunu düşünmüyorsun herhalde!" dediğinde Orhan donup kalmış Vedat'ın sözünü "Yani Ela'yı istesen de buradan götüremezsin" diyerek tamamlaması ile adeta yıkılmıştı. Vedat elbette ki Nergis'in kızından ayrı kalmaması için yalan söylüyordu ancak o an Orhan'ın bunu bilmesine imkan yoktu.


Vedat bu sözleriyle hem Orhan'a hem de annesiyle tartıştığı sırada bu yalanı babasının ağzından duyacak olan Ela'ya yapıp yapabileceği en büyük kötülüğü yapmıştı. Orhan öz kızının kendi kızı olmadığı yalanıyla perişan olurken Ela'da öz babasıyla kan bağı olmadığını düşünerek büyümek zorunda kalacak ve bu yalan da geçmişten bugüne uzanıp başka canlar yakmaya devam edecekti. Ne yazık ki bu canlardan biri de Ela'ya günden güne yakınlaşmaya başlayan Vedat Gürsoy'un öz be öz oğlu Tolga'ydı. Bu yalanın kendi oğlunu da perişan edeceğini o dönemler bilemezdi tabii.


........::::::::__GÜNÜMÜZ__::::::::........

::::::::__GÜNÜMÜZ__::::::::

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin