60.Bölüm : Benden kurtulman o kadar da kolay olmayacak Kenan Gürsoy

1.4K 119 12
                                    

........::::::::__İSTANBUL__::::::::........


"Uzun zaman oldu değil mi? Ama sana güzel bir haberim var. Artık buradayım. Yani bu sefer benden kurtulman o kadar da kolay olmayacak Kenan Gürsoy"


Geçmişten gelen bu güzel ve alımlı kadın Kenan'ın en uzun ilişkisini yaşadığı ama sonradan yollarının ayrılmak zorunda kaldığı Pelin'di. Tanıştıkları dönemde Pelin mankenliğe yeni adım atmıştı ve markalarının bir defilesinde yer almak için gelmişti. Kenan'da o dönemler yaşının küçüklüğü nedeniyle aklı beş karış havada ve oyuna gelmeye de oldukça meyilliydi. Toydu bir kere. Bu yüzden de Pelin'in onu etkilemesi hiç de zor olmamıştı.


Gerçi Pelin'in işi de biraz kime niyet kime kısmet şeklinde ilerlemişti. Aslında onun niyeti Tolga'nın gönlüne girip kendisini Gürsoy ailesinin içine atmaktı ama Yağmur'un varlığı sebebiyle işler hiç de tahmin ettiği gibi gitmemişti. Hâl böyle olunca da aklına koyduğu şeyi yapmak için zor olan yerine kolay olan yolu yani Kenan'ı seçmişti. Onun hangi niyetle aileye yaklaştığını bilen de sadece iki kişi olmuş onlardan da oldukça sert tepkiler görmüştü.


Bu kişilerden biri tahmin edileceği üzere konu hakkında suskun kalmayı tercih eden Tolga diğeri ise Belgin Hanım'dan başkası değildi. Kenan'ın son zamanlarda defilelere olan ekstra ilgisi ve özellikle de Pelin'in çıktığı hiçbir defileyi kaçırmaması Belgin Hanım'ın dikkatinden kaçmamıştı. Durumu anlar anlamaz müdahalesi de geç olmadan gelmişti. Pelin o zamanlar kariyerine yeni başlamış sıradan bir mankendi. Hâl ve hareketleri de göz önüne alınacak olursa Belgin Hanım'a göre asla oğlunun yanında durabilecek kalitede bir kız değildi. Aslında oğlunu da biliyordu. Kenan pek bağlanmaya meyilli değildi fakat kız için işler farklıydı. Belgin Hanım'ın düşüncesine göre Pelin kesinlikle soyadlarının peşindeydi ve eğer duruma el koymazsa başlarına iş açacağından adı gibi emindi. Aksi bir durum olacağını düşünmek saflık olurdu. Belgin Hanım'da o dönem doğru olduğuna inandığı şeyi yapmış ve Pelin'i hayatlarından defetmişti.


........::::::::____::::::::........


Kenan hiç ummadığı bir anda hiç ummadığı birini karşısında görünce doğal olarak afallamıştı.  Onun kendisine karşı olan boş bakışları yüzünden aralarında bazı şeylerin değişmiş olduğunu anlayan Pelin ise gözlerine bakarak kazağını tuttu ve Kenan'ı hafifçe kendisine doğru çekip "Neyin var Kenan? Beni görünce eski günlerimizi hatırlayıp sevineceğini düşünmüştüm" dedi. Önceden olsa belki sevinebilirdi ama şu an onu sevindirecek tek kadın vardı o da burada değildi maalesef. Pelin'in yakınlaşma çabasının farkında olan Kenan kazağını onun elinden belli belirsiz bir hareketle kurtardıktan sonra yanından uzaklaşıp bir şeyi olmadığını sadece onu görünce şaşırdığını söyledi.


"Şaşırmakta haklısın. Gelişim o kadar ani oldu ki sana haber verme fırsatım bile olmadı. Uçağımda az önce indi. Aslında bu akşam seni arayıp yemeğe davet edecektim ama daha otelime bile uğrayamadan kendimi bir anda burada senin evinde senin yanında buldum"

 Aslında bu akşam seni arayıp yemeğe davet edecektim ama daha otelime bile uğrayamadan kendimi bir anda burada senin evinde senin yanında buldum"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin