43.Bölüm : Oğlumun kederli gözlerinde ışıklar yaktıran bu kız güzel mi bari?

1.3K 135 6
                                    

Ahsen Hanım'ın sessizliği Tolga'yı umutsuzluğa sürüklemişti. Annesinin neden doktorların kararına uymak istemediğini anlayamadığı gibi içini de bir korku kaplıyordu. Ahsen Hanım oğlunun üzgün duruşuna karşı duyarsız kalamayarak Tolga'nın yanağına şefkatle dokundu. Konuyu değiştirmek ister gibi "Sen nasılsın oğlum her şey yolunda mı?" diye sorduğunda Tolga hâlâ bir şey söyleyemeden annesine bakmayı sürdürüyordu. Mevcut durumda onun değil annesinin iyi olup olmadığı önemliydi aslında.

 

O an ne kendisini düşünecek ne de günlük sohbetler edecek halde değildi. Kafasını kurcalayan tek bir şey vardı ve bu yüzden de annesine "Neden anne? Neden ameliyat olmak istemiyorsun?" diye sorarak bunu gayet açık bir şekilde ona da belli etti. Ahsen Hanım oğluna uzun uzun bakıp içinden "Her şeyin bir bedeli vardır. Kim bilir belki benim de artık bir şeylerin bedelini ödeme vaktim gelmiştir" diye geçirmiş ama oğluyla bu düşüncesini paylaşamamıştı.

 Kim bilir belki benim de artık bir şeylerin bedelini ödeme vaktim gelmiştir" diye geçirmiş ama oğluyla bu düşüncesini paylaşamamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ahsen Hanım şahit olup da söyleyemediği şeylerin vicdan azabını çekiyor gibiydi. Belli ki geçmişte yaşanan her şeyden kendisini de sorumlu tutuyor ve artık bununla savaşmak yerine ona acı da gelse hatalarını kabullenmeyi seçiyordu. En önemlisi de hastalığının verdiği ruhsal çöküntü ile artık bu azapla yaşamak istemediğini anlamıştı.


Tolga sorusundan sonra sessizliğini koruyan annesinin yüz ifadesine dikkatle bakıp "Cevap da vermiyorsun" dediğinde Ahsen Hanım da onun sesi ile toparlandı. Oğluna bakarken onun kendisi yüzünden çok üzüldüğünü anlamıştı. Canından bir parçasını üzmek onu bu halde görmek bir anne olarak ister istemez canını acıtıyordu. Tolga da ne olursa olsun annesini ikna etmeyi kafasına koymuştu ama bunu onu zorlamadan ve kendisini kötü hissettirmeden yapmak istiyordu. Bu yüzden de şimdilik bu konuyu kapatıp beraber bahçeye çıkarak biraz hava almayı teklif etti. Zaten Ahsen Hanım'ın da bu konuşmaya devam etmek istemediği belliydi. Yani cevap elbette ki müspet yönde gelmişti.


........::::::::____::::::::........

O anlarda Ela ve Mine de gelinliklerin içinde resmen kaybolmuşlardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

O anlarda Ela ve Mine de gelinliklerin içinde resmen kaybolmuşlardı. Ela tam olarak ne istediğini bilmediği için askıların arasında düşünceli bir halde gezinip duruyordu. Gelinlikler harikaydı ama onun tarzına göre biraz fazla gösterişliydi. Ayrıca bu yalnızca şahitlerin katılım göstereceği birkaç dakikalık bir nikah olacaktı yani abartıya kaçmamak gerekirdi. Ela aradığını bulamamanın umutsuzluğu ile bir sandalyeye oturup öylece dururken Mine de onu görerek yanına geldi. Şaşırmıştı onun bu durgun haline.

Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin