93.Bölüm : Hayat sürprizlerle doludur!

1.4K 125 51
                                    

Bütün gece gözüne uyku girmeyen Mine'nin tek derdi sabah olduğunda ruh halinin nasıl olduğunu öğrenmek için Kenan'ın yanına gitmekti. Bu yüzden de erkenden kalkmış hazırlanarak evden çıkıyordu ama tam o sırada da Nezaket Hanım'a yakalanması küçük bir talihsizlik olmuştu.


"Mine nereye kızım?"


Mine kapıyı açacakken anneannesinin sesiyle arkasını dönüp "İşe gitmeden önce Kenan'a uğrayacağım anneanne akşam sesi çok kötü geliyordu" dedi. Nezaket Hanım torununun yüzünü asık görmeye dayanamamış yanına giderek sarıldıktan sonra "Söyle o sarı oğluma sıkmasın canını elbet bir orta yol bulunur. Ailesi de oğullarını ne kadar kararlı görürse o kadar çabuk razı gelirler bu evliliğe. Taştan değiller ya canım!" demişti ama maalesef Mine'nin içi rahatlamamıştı. Nezaket Hanım daha Gürsoyları tanımıyordu. Kenan ve Tolga bunca zamandır o ailenin sadece iyi tarafını temsil etmişlerdi ama bir de karanlık yönleri olduğu su götürmez bir gerçekti. Mine daha şimdiden yüz yüze bile gelmediği Belgin Hanım'ın gazabına uğramıştı bile. Kadın daha tanımadan etmeden kıza zengin koca avcısı etiketini yapıştırmıştı dahası var mı? Bir de karşı karşıya gelirlerse ne olurdu kim bilir.


"Ben artık gideyim. Kapıdan şöyle bir bakar çıkarım işe de geç kalmayayım şimdi"

"Tamam kızım git de yanına çiğ börek vereyim götür Kenan'da yesin"

"Tamam götürürüm anneanne sağ ol"


Mine anneannesinin hazırladığı kapla beraber evden çıkmış ve Kenan'ın evine doğru düşünceli bir halde yürümeye başlamıştı. Düşündükçe de kalbine sancılar giriyordu. Açık konuşmak gerekirse Kenan'ın ne kadar uğraşsa da ailesini ikna edemeyeceğini düşünüyordu. Sonuçta hem onun ağzından hem de yaşadıkları sebebiyle Ela'nın ağzından o aileye dair ufak tefek bilgiler edinmişti ve bu bilgiler de ona bu işin çok yaş olduğunu söylüyordu.


Yüzü beş karış bir halde Kenan'ın kapısına geldiğinde zile basmadan önce derin bir nefes alıp yüzüne de tatlı bir tebessüm yerleştirdi. Çocuğun morali zaten sizlere ömürdü bir de o karşısında surat asmasın diye düşünmüş olmalıydı. Hem bugün de evlendikleri takdirde hayatlarının nasıl olacağını öğrenmek için tatbikat yapacaklardı değil mi? Mine kabul edip etmeme konusunda bir şey söylemese de Kenan bunu yapmaya kararlı gözüküyordu. Ee! Kenan ve dahiyane fikirleri işte!


Mine kapının önünde saçını ve kıyafetini düzeltip zile basarak Kenan'ın açmasını beklemeye başlamıştı. Ancak onu iyi mi yoksa kötü mü olduğu belli olmayan bir sürpriz bekliyordu çünkü içeriden "Kenan birini mi bekliyordun?" diyen bir kadın sesi gelmişti. İyi de Kenan'ın evinde hem de bu kadar erken bir saatte bir kadının ne işi vardı ki? Yoksa durumlarının yaş olduğunun farkına varınca eski çapkınlık günlerine geri mi dönmüştü? Yok artık! Kuzen kontenjanından Figen'di o başka kim olacak? Mine ilk anda yanlış duymuş olabileceğini düşünerek kendisini avutsa da birkaç saniye içinde kapı çok hoş bir kız tarafından açılmıştı. Ne oluyor be!

 Ne oluyor be!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin