79.Bölüm : Bu düşüncenin nelere sebebiyet verebileceğini biliyor musun?

1.2K 110 5
                                    

Eylül küçük kızla ilgilenirken merdivenin başında duran Ela ile Tolga'da sandalyeleri çekmiş merakla aşağıdan neler çıkacağını bekliyordu. Kapak açılır açılmaz ilk dikkat çeken şey Nergis Hanım'ın resimleri olunca haliyle Ela da kendisini biraz kötü hissetmişti. Ailesiyle ilgili daha neler öğrenmek zorunda kalacaktı bilmiyordu ama ihtimaller onu çok korkutuyordu. Ela üzgün bakışlarla başını Tolga'nın omzuna dayamış onunla birlikte el ele Kenan'ın ses vereceği ana kadar düşünceli bir şekilde beklemeye başlamıştı.


Eline bulunduğu yeri daha iyi görebilmesi için bir fener verilen Kenan da aşağıda etrafı inceleyerek turluyordu. Senelerdir kapalı olduğu için her yer toz içindeydi. Hatta tozlar o kadar yerleşmişti ki eşyaların üzerinde adeta kaplamaymış gibi duruyordu. Duvarlarda Ela'nın da söylediği gibi Nergis Hanım'ın belli aralıklarla çekilmiş bir sürü fotoğrafı vardı. Feneri tutarak hepsine tek tek bakarken babasının o anki ruh halini de anlamaya çalışıyordu.


Bu kadar çok mu sevmişti Nergis Hanım'ı? İyi de madem seviyordu neden Belgin Hanım'la evlenmek yerine Orhan Bey aradan çekilince onunla bir hayat kurmamıştı ki? Oysaki önlerinde hiçbir engel kalmamıştı. Nergis Hanım mı istememişti acaba? Gerçi istemese bile Vedat Bey bu kadar çabuk vazgeçebilecek bir adamda değildi. Açıkçası babasının neden bir anda Nergis Hanım'ın peşini bırakıp başkasıyla evlenerek İstanbul'a taşındığını aklı almamıştı. Bu Kenan'a göre çok mantıksızdı. Eğer onun adı da Kenan ise bu işte kesin bir iş vardı.


Kenan masanın önüne gelerek ışığı üstünde gezdirmeye başladı. Tozlar uçuşturan defterleri eline alıp bakarken ister istemez öksürünce de Ela endişelenip "Ne oldu Kenan?" diye seslendi. Kenan iyi olduğunu söyleyip üstüne başına baktıktan sonra "Hayatımın en pis gününü yaşıyorum sakın bana bulaşmayın ağır konuşurum. Bu bir kabus olmalı!" derken bu sefer de "Kenan neler buldun?" diye soran Tolga'ya da "Emin değilim ama burası çok tuhaf. Sanki burada biri yaşamış gibi. Aslında görmen lazım diyeceğim ama sakın gelme çünkü burası hem çok havasız hem de çok tozlu" dedi. Tolga aşağıya doğru bakıp "Madem görmem gerekiyor o halde bizimle canlı bağlantı kur Kenan. Bu o kadar da zor olmasa gerek" dediğinde Kenan da sırıtarak "Hmm... TolgaTv yayın hayatına tekrardan başlasın diyorsun. Takdir ettim güzel fikir. Beklemede kalın az sonra yayındayım" dedikten sonra cebinden telefonunu çıkardı. Tolga'da kendi telefonunu eline alınca görüntülü arama ile bağlantı sağlanmıştı.


Ela merakla Tolga'ya yaklaşıp elindeki telefona ciddi ciddi bakarken aniden ekrana gelen Kenan'ın "TolgaTv'nin akşam haberlerinden herkese iyi akşamlar sayın seyirciler. Ben her yönüyle gönüllere taht kurmuş olan hınzır muhabiriniz Kenan Gürsoy! Size İzmir'in en merkezi olmayan bölgesinde bulunan evimizin bodrum katından sesleniyorum" demesi ile "Ay gerçekten deli bu çocuk" diyerek gülmeye başlamıştı.

 Ben her yönüyle gönüllere taht kurmuş olan hınzır muhabiriniz Kenan Gürsoy! Size İzmir'in en merkezi olmayan bölgesinde bulunan evimizin bodrum katından sesleniyorum" demesi ile "Ay gerçekten deli bu çocuk" diyerek gülmeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin