"Sence de bu evlilik ve bebek olayı biraz hızlı olmadı mı? Aa! Tabii biz beraberken uslu durduk aramızda hiçbir şey geçmedi bu imkansız diyorsan bilemem ama aksi bir durumda senin yerinde olsam o kadar da çabuk bittiğinize inanmazdım doğrusu. Tabii bu düşünceler benim içimdeki paranoyak yönüm yüzünden de gelişiyor olabilir. Takdiri sana kalmış"
Kenan'ın sözleri Tolga'nın kafasını allak bullak etmişti. Ela'nın bu denli önemli bir şeyi kendisinden saklamak isteyebileceğini düşünmemiş olacak ki bu ihtimali aklına bile getirmemişti. O derece güveniyordu Ela'ya. Ancak şimdi içine bir kuşku düşmüştü. Bir yanı Ela'yı tanıdığı ve kendisine böylesine acımasızca bir şey yapamayacağını düşündüğü için buna imkan veremezken diğer yanı da her şeye rağmen kardeşinin söylediklerinin gerçek olmasını diliyordu. O kadar çok isterdi ki bunu. O bebeğin babasının kendisi olması için her şeyini verebilirdi herhalde.
Tolga düşünceli gözlerle Ela'ya bakarken bir anlığına kendi derdini unutan Kenan'ın da gözü ağabeyine doğru kaymıştı. Anladığı kadarıyla uslu durmamışlar ve gerçekten de bahsettiği gibi bir ihtimal vardı.
"Bence bu işin peşini bırakma ve emin olana kadar da üstüne git. Eğer düşündüğüm gibiyse yeğenimin bu Buğra mahlukatının elinde büyümesi benim bile kanıma dokunur"
"Ela'ya böyle bir şeyi nasıl sorarım Kenan?"
"Sakın bana evli bir kadına böyle bir soru sormak etik olmaz demeye başlama! Asıl içinde böyle bir şüphe varken bunu sorup öğrenmemen çok manasız olur"
"Ona ne diyeceğim peki? Kenan ile konuştuk ve bebeğin benden olabileceğini düşünüyoruz karşına da bunun doğru olup olmadığını öğrenmek için geldim mi diyeceğim?"
"Evet tam olarak böyle diyeceksin"
"Yapma lütfen! Bana evli bir kadın olduğunu ve böyle bir şeyi nasıl düşünebildiğimi söyleyecektir"
"O zaman da kanıtlarını kullanırsın"
"Hangi kanıtlar?"
"Ela merak etmemen için olsa gerek sana söylemedi ama sen annenin ameliyatı için gittiğinde kendisini pek iyi hissetmiyordu"
"Ne demek iyi hissetmiyordu?"
"Sürekli uyku halindeydi ve bitkindi. Mine hazırlıklar yüzünden yorulduğunu ya da üşütmüş olabileceğini söylemişti ama ben pek ikna olmadım doğrusu. Bir gün sen aradığında telefonunu almaya gidecekken gözümün önünde başı döndü ve masaya tutunması ile onu düşmeden yakalamam bir oldu. Ayrıca ben ona doktora gitmeyi teklif ettiğimde bana kendinden gayet emin bir şekilde önemli bir şeyi olmadığını söyleyip geçiştirdi. Belki de zaten neyi olduğunu biliyordu o yüzden telaş etmedi"
"Bunları bilmiyordum"
"Ama ben biliyorum. Şimdi kulaklarını iyi aç çünkü en önemli kısma geliyorum. Açtın mı?"
"Kenan uzatma da ne biliyorsan söyle!"
"Evindeki kitaplığın içinde beyaz büyükçe bir kitap dikkatini çekti mi? Ansiklopediye benzer bir şey"
"Hayır"
"Ne yani üstünde "Bebeğinizin ilk 6 ayı" yazan koskocaman kitabı görmedin mi?"
"Benim böyle bir kitabım yok"
"Evet var"
"Yok Kenan"
"İstersen hemen Bora'yı ara bir koşu gidip baksın konuşmamıza sonra devam edelim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Geçmişin Gölgesinde (Son 1 Bölüm Kaldı)
Romance-Hesabı görülmemiş bir geçmişle sorunsuz bir gelecek kuramazsın- Ela&Tolga Orhan ve Vedat'ın dostluğu ansızın ortaya çıkan güzeller güzeli Nergis'in varlığıyla zedelenmiş iki arkadaşın yaşananlar karşısında arasının bozulması da ortaya birçok kötü s...